ایسنا نوشت: عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش خواستار تعیین تکلیف سرانجام برگزاری نمایشگاه کتاب در شهر آفتاب شد.

احمدمسجدجامعی صبح امروز در تذکر پیش از دستور خود گفت: امسال برای اولین بار است که آیین ملی شب یلدا در تبلیغات شهری با اشاره به ابیاتی از حافظ نمود پیدا کرده است که از ایجاد فضای با نشاط تشکر می‌کنم.

وی در بخش دیگری از صحبت‌های خود با بیان اینکه تنها چند ماه به برگزاری نمایشگاه کتاب باقی مانده است، گفت: نمایشگاه کتاب مهم‌ترین واقعه شهر است که در تقویم‌های بین‌المللی نیز ثبت شده، اما متاسفانه در حال حاضر در بلاتکلیفی به سر می‌برد.

عضو کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی درخواست‌هایی درخصوص اصلاح امور داشته، گفت: شهرداری هنوز مشخص نکرده که می‌تواند این مشکلات را حل کند یا نه؟ و این در حالی است که مصلی اعلام آمادگی کرده که می‌تواند میزبان نمایشگاه کتاب باشد.

محسن هاشمی در پاسخ به این تذکر گفت: وزارت ارشاد خواسته‌هایی از شهرداری داشته که اگر اجابت نشود، نمایشگاه را در شهر آفتاب برگزار نمی‌کنند.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش افزود: لازم است حتما از نمایشگاه بازدیدی داشته باشیم تا ببینیم در چه مرحله‌ای از پاسخگویی به نیاز وزارت ارشاد است.

58241

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 737722

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =