گرشاسبی: قرار است برانکو لیست بازیکنانش را بدهد/ طارمی گفت کمک کنید تا بروم

سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: ما به خاطر سود باشگاه پرسپولیس طارمی را ترانسفر نکردیم و اگر کسی چنین فکری انجام دهد من ناراحت می‌شوم.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ حمیدرضا گرشاسبی که با برنامه رادیویی تهران ورزشی صحبت می‌کرد در خصوص بدهی‌های باشگاه پرسپولیس به بازیکنان و مربیان خارجی گفت: بیش از ۷۰ درصد پرونده‌ها بسته شده و کار بقیه پرونده‌ها هم به صورت مداوم در حال انجام شدن است و به دنبال این هستیم تا قبل از تهدیدهای جدی به رتق و فتق امور بپردازیم.

وی درباره اینکه چه برنامه‌هایی باید انجام داد تا بعد از این چنین اتفاقاتی رخ ندهد، افزود: به هر حال یک مجموعه باید مراقب این موضوع باشند. شاید به طور مثال من حواسم جمع نباشد یا قصوری کنم اما ناظر بر کار ما که فدراسیون فوتبال است باید مراقبت انجام دهد تا قبل از وقوع، پیشگیری کند. تلاش ما همین است که اگر قرار است یک فرد خارجی به جمع‌مان اضافه شود حرفه‌ای تر این کار را انجام دهیم.

گرشاسبی در خصوص وضعیت کمال کامیابی‌نیا اظهارداشت: متأسفانه کتف این بازیکن در یک حادثه در رفت و جای حساسی هم هست چرا که اگر ۲ بار این اتفاق رخ بدهد در رفتن کتف حالت عادی به خود می‌گیرد، او در یک حرکت ورزشی قصد شیرجه زدن داشت که آن حادثه پیش آمد و خوشبختانه به خیر گذشت و فکر می‌کنم کمتر از ۲ هفته دیگر به تمرینات برگردد.

وی در مورد اینکه یکی از رسانه‌ها نوشته بود برانکو از این مسئله ناراحت و عصبانی است، افزود: برانکو چیزی در‌ این‌باره نگفته است.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد مبلغ قرارداد طارمی و اینکه این احتمال وجود دارد که با حضورش در الغرافه موافقت نشود، اظهارداشت: رقم این بازیکن را تا قطعی نشود نمی‌گویم. ما از باشگاه الغرافه خواستیم تا شرایطشان را اعلام کنند و آنها هم این کار را انجام دادند. بعد از آن ما ۲-۳ بند را جابجا کردیم و آنها این شرایط ما را پذیرفتند. حالا منتظر ارسال نامه از سوی آنها و امضای طارمی و باشگاهش هستیم تا آن را بررسی کنیم که اگر مورد قبول بود آن را امضا کنیم و فکر می‌کنم طی امروز و فردا این اتفاق رخ دهد. درباره اینکه شاید هم موافقت نشود باید بگویم در فوتبال ما هرچیزی قابل رخ دادن است و هیچ چیزی قابل پیش‌بینی نیست.

وی در خصوص اینکه دوست دارید طارمی برگردد و اینکه گفته می‌شود شما برای سود پرسپولیس این بازیکن را ترانسفر کردید، گفت: ما اصرار داشتیم طارمی بماند و حتی ما و کادر فنی نشست‌هایی هم با او داشتیم تا او بماند و بخصوص در آسیا جبران کند اما او دلش با رفتن به یک تیم خارجی بود و می‌خواست تجربه جدیدی کسب کند. درباره سوددهی پرسپولیس هم باید بگویم که یک درصد این مسئله در ذهن ما نبود. ما جریمه باشگاه ریزه‌اسپور را با مذاکراتی مورد بخشیدگی قرار دادیم و هرکسی که فکر می‌کند ما برای سوددهی طارمی را ترانسفر کردیم من را ناراحت می‌کند. به صورت محکم می‌گویم که طارمی گفت که من ۳ ماه قرارداد دارم و کمک کنید تا بروم تا پولی هم گیر باشگاه بیاید.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد بحث تمدید قرارداد با بازیکنان این تیم اظهارداشت: حدود ۱۰ بازیکن قراردادشان در پایان فصل تمام می‌شود، ما منتظر هستیم تا برانکو لیست بازیکنان مورد نیازش را اعلام کند و براساس آن اقدام کنیم اما تا به این لحظه کسی ساز جدایی از پرسپولیس نزده و همه در تمرینات و بازی‌ها به پرسپولیس کمک می‌کنند و فاصله امتیازی به وجود آمده در سایه همین همدلی است.

گرشاسبی در مورد درگیری بازیکنان پرسپولیس در زمین به خصوص بیرانوند و انصاری که در مشهد رخ داد، اظهارداشت: کسی که ورزش می‌کند به هر حال شاید بگومگوهایی‌ هم داشته باشد اما پرسپولیس یک باشگاه بزرگ است و مسائل کوچکش هم بزرگ دیده می‌شود. آنها حتی با هم به کمیته انضباطی آمدند و با هم رفاقتی برخورد کردند.

وی درباره اینکه یکی از روزنامه‌ها مطلبی نوشته مبنی بر اینکه برانکو یکی از بازیکنانش را نمی‌خواهد و آیا این بازیکن محسن مسلمان است، افزود: برانکو عاشق تک تک بازیکنانش است و بحثی هم در این خصوص نداشته است. از رسانه‌ها خواهش می‌کنم برای تیمی که از ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم است مطالب تحریک‌آمیز ننویسند و کمک کنند تا این شرایط بحرانی را پشت سر بگذاریم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس درباره اینکه چرا تاج در هیأت اجرایی کمیته ملی المپیک رأی نیاورد، گفت: احتمالاً تاج فعالیت و رایزنی از قبل انجام نداده بود و برنامه‌هایش را هم ارائه نداده است. من به صورت دقیق نمی‌توانم در این‌باره صحبت کنم اما به هر حال نیاز به لابی و تلاش است. اما فکر می‌کنم فوتبال با این سر و صدا و علاقه‌ای که مردم دارند جایش بود که یک عضو در هیأت اجرایی داشته باشد.

وی درباره انتخابات نایب رئیس فدراسیون فوتبال و حاشیه‌هایی که به وجود آمد، اظهارداشت: بهتر بود که آراء به صورت تک تک روی تخته نوشته می‌شد تا این شبهات به وجود نمی‌آمد.

گرشاسبی در مورد اینکه آیا پرسپولیس می‌تواند بازیکن آزاد بگیرد و اینکه پنجره نقل و انتقالات باز خواهد شد یا خیر، ادامه داد: تا وضعیت پنجره‌های نقل و انتقالات ما مشخص نشود نمی‌توانیم بازیکن بگیریم اما درباره بخشش پنجره‌ها باید بگویم که شاید تخفیفی در این‌باره شامل حال ما شود چرا که تفاهم ما با باشگاه ریزه‌اسپور به دیدگاه CAS ارسال شده و ناامید نیستیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس در مورد اینکه چرا جلسات کمیته انضباطی برای این باشگاه برخلاف سایر باشگاه‌ها اینقدر زود تشکیل می‌شود، تصریح کرد: ما جلساتی با آقای تاج و مسئولان کمیته انضباطی داشتیم و حرف‌های ما را پذیرفتند اما بعضاً شرایط خاصی هم بود که تمکین کردیم اما مقصر گاهی کسان دیگری هستند. وقتی در یک بازی داور ۳ پنالتی ۱۰۰ درصد ما را نمی‌گیرد داور مقصر است و اگر هم تیم ما جریمه می‌شود داور باید آن را بپردازد. البته به دنبال اصلاحاتی در این زمینه هستیم.


256 41

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 746800

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =