در ۲۴مهرماه، اخبار جنگ نیمه شب گذشته حکومت فدرال عراق با اقلیم کردستان بر سر کرکوک، پربازدیدترین مطالب بود.

در سرویس سیاسی، پربازدیدترین خبر به کنایه معنادار مشاور روحانی به سعید جلیلی اختصاص داشت. همچنین روایتی تاریخی از برکناری آیت‌الله منتظری از زبان موسوی‌خوئینی‌ها هم پربازدید بود که او گفت: بازرگان از دست او به فغان آمده بود. همچنین گزارشی از اختلاف جدید در اردوگاه اصلاحات و ۳ روایت از یک کناره‌گیری پربازدید شد.

در لابلای اخبار سرویس اقتصادی مردم می خواستند بدانند معروف ترین غذای ایرانی در شهر هزار نرخ چند است؟ همچنین مردم اظهارنظر کردند که دلایل بی‌اعتنایی بازار ارز ایران به ترامپ چه چیزهایی بود. در خبر پربازدید بعدی هم محاسبه سهم مالک و سازنده در مشارکت ساخت بنا  برای مخاطبان جذاب بود.

در پربازدیدترین خبر فرهنگی، یادداشت مسعود کیمیایی خشم کیهان را برانگیخت. همچنین در خبر پربازدید دیگری عنوان شد رضا صادقی به دادگاه رفت. در این سرویس واکنش علی نصیریان به انتقادات از فصل دوم «شهرزاد» هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس جامعه، مردم از خواندن نشست خبری شهردار تهران، متعجب شدند. نجفی به خبرآنلاین گفت: فضاهای شهری فروخته شده‌اند و درآمدی به ما نمی‌رسد! همچنین واکنش نجفی به شائبه ممنوع‌التصویر شدنش هم جذاب بود. او گفت: خودم هم نمی‌دانم! یادداشت پربازدید و جالبی هم به یادمان آورد داریم از مجنون جلو می‌زنیم؛ البته در جنون!

در سرویس بین الملل واکنش بارزانی به تحولات کرکوک پربازدید بود. او گفت: به ما خیانت شد! البته اطلاعیه اقلیم کردستان درباره درگیری‌های شب گذشته در کرکوک هم پربازدید بود. این اتفاقات در حالی افتاد که علاوی گفته بود: بارزانی با لغو نتایج همه‌پرسی اقلیم کردستان موافقت کرده است!

در پربازدیدترین مطلب سرویس طنز هم حدادعادل ترامپ را ادب کرد!

58231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717824

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =