هوشیاری پلیس ۴ سوداگر مرگ خانواده نما را به دام انداخت

مهر نوشت: فرمانده انتظامی استان خوزستان از دستگیری چهار سوداگر مرگ خانواده نما با ۸۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک در محور مواصلاتی اهواز به اندیمشک خبر داد.

سردار حیدر عباس زاده با اعلام این خبر گفت: در راستای اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و مبارزه قاطع با فروشندگان و توزیع کنندگان مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی گسترده از انتقال یک محموله مواد مخدر در پوشش مسافرت خانوادگی که به صورت کاروانی بود، مطلع شدند.

وی افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با انجام اقدامات تخصصی، مسیر تردد قاچاقچیان مواد مخدر را شناسایی و با هماهنگی قضائی و مستقر شدن در محور مواصلاتی «اهواز - اندیمشک» پس از ساعت ها تلاش، سوداگران مرگ را با چهار خودرو سواری پژو ۴۰۵ که با پوشش خانواده قصد جابجای موادمخدر را داشتند، شناسایی و در یک عملیات منسجم و ضربتی، آنها را دستگیر کردند.

سردار عباس زاده گفت: در بازرسی از چهار خودروی توقیف شده، مقدار ۸۶ کیلو گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود، کشف شد.

فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به اینکه در این رابطه چهار سوداگر مرگ دستگیر و به مراجع قضائی معرفی شدند، بیان کرد: یکی از اولویت‌های مهم پلیس اجرای طرح‌های پاکسازی مناطق آلوده و برخورد قانونی و قاطع با سوداگران مرگ و خرده فروشان مواد مخدر است.

 

46

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718055

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 13 =