میزبانی ایذه در لیگ برتر کشتی فرنگی کشور لغو شد

ایسنا نوشت: سرمربی تیم سینا صنعت ایذه از لغو میزبانی این شهرستان در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور خبر داد.

ملک‌محمد بویری در خصوص عدم برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر کشتی فرنگی کشور در ایذه اظهار کرد: پیش ازاین سازمان لیگ فدراسیون کشتی به صورت شفاهی، نظر مساعد خود را برای برگزاری این مسابقات در شهرستان ایذه اعلام کرده بود ولی بعد باتوجه به این‌که می‌خواستند هم مسابقات آزاد و هم فرنگی را در یک محل برگزار کنند و کاشان از امکانات بیشتری برخوردار بود، در نهایت این استان به عنوان میزبان رقابت‌ها  انتخاب شد.

وی با اشاره به رقابت تیمش در مرحله پایانی لیگ برتر کشور، عنوان کرد: چهار تیم به این مرحله راه پیدا کرده‌اند که بیمه‌رازی و شهدای مدافع حرم قم در گروه الف و سینا صنعت ایذه و رعد پدافند هوایی در گروه ب با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

تیم ما تنها نماینده خوزستان در مرحله پایانی است.

سرمربی تیم کشتی فرنگی سیناصنعت ایذه گفت: چهار تیمی که به مرحله پایانی رسیده‌اند، همگی از شانس قهرمانی هستند و ما نیز تلاش‌مان را می‌کنیم که به این مهم دست پیدا کنیم.

تمام هدف ما کسب سهمیه باشگاه‌های جهان است که اگر ایران میزبان این مسابقات باشد، سه تیم و اگر در خارج از ایران برگزار شود، دو تیم مجوز حضور در این پیکارها را به دست می‌آورند.

وی با ابراز رضایت از آمادگی تیمش، خاطرنشان‌کرد: از فردا (چهارشنبه) برای برپایی یک اردو عازم شهرکرد می‌شویم و با توجه به این‌که وزن‌کشی مسابقات، یکم آبان‌ماه در کاشان انجام می‌شود، ما از شهرکرد به محل مسابقات خواهیم رفت.

شرایط تیم بسیار خوب است و امیدوارم با یک تیم بسیار خوب و آماده در مسابقات شرکت کنیم. همچنین در مرحله پایانی از دو بازیکن خارجی‌مان استفاده خواهیم کرد.

بویری در ارزیابی از تیم رعد پدافند هوایی نیز گفت: حریف‌مان تیم خوبی است و از نفرات دوم و سوم تیم‌ملی استفاده می‌کند ولی همان‌طور که گفتم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که پیروز این دیدار باشیم و بتوانیم به فینال راه پیدا کنیم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718093

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =