بیماران کارون و شادگان با کمترین امکانات در بیمارستان "سینا" مواجه‌اند

ایسنا نوشت: نماینده اهواز، کارون، باوی و حمیدیه گفت: بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد و زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند.

جواد کاظم‌نسب الباجی با اشاره به بازدید شب گذشته از بیمارستان سینا شهرستان کارون و مشکلات این بیمارستان اظهار کرد: ساعت 22 شب گذشته(25 مهرماه) به صورت سرزده بازدیدی از بیمارستان سینا داشتم و مشاهده کردم که این بیمارستان تنها یک آمبولانس دارد و وقتی این آمبولانس هم به مأموریت فرستاده می‌شود، دیگر آمبولانسی در بیمارستان جهت خدمات‌رسانی وجود ندارد. 

وی افزود: همچنین این بیمارستان فاقد سی‌تی‌اسکن، ام‌ای‌آر و سونوگرافی است. ضمن اینکه با کمبود روشنایی مواجه بوده و امکانات رفاهی بیمارستان برای بیماران صفر است و  همچنین امکانات برای بیماران دیالیزی کم است. 

نماینده اهواز با بیان اینکه امکانات بیمارستان سینا رضایتبخش نیست، گفت: سوال من این است که چرا در این بیمارستان یک داروخانه دولتی وجود ندارد و داروخانه خصوصی است به صورتی که تعرفه‌ها نیز دولتی نیستند. 

وی بیان کرد: می‌طلبد در این بیمارستان یک بازسازی کامل ایجاد شود و از آقای نظری رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز انتظار داریم توجه بیشتری به این بیمارستان داشته باشد. همچنین پرسنل این بیمارستان از دی‌ماه سال گذشته کمک‌های تشویقی و یارانه دریافت نکرده‌اند و توجه به پرسنل نیز کم بوده است. 

کاظم‌نسب الباجی عنوان کرد: زمانی که بیماران از شهرستان‌های کارون و شادگان به این بیمارستان مراجعه می‌کنند، با کمترین امکانات مواجه می‌شوند. در کل بیمارستان سینا از نظر امکانات، خدمات‌رسانی، روشنایی و فضای سبز شرایط خوبی ندارد. 

وی افزود: در مجموع وضعیت بیمارستان‌های اهواز رضایتبخش نیست. مدتی پیش نیز بازدیدی از بیمارستان گلستان اهواز داشتم که وضعیت آنجا نیز به همین صورت بود و باید در بخش بیمارستان‌ها تحولی در دانشگاه علوم پزشکی صورت بگیرد. 

نماینده اهواز عنوان کرد: انتظار داریم مسئولان مربوطه در حوزه رسیدگی به بیمارستان‌ها اقدام کنند و درخواست خود را با نمایندگان خوزستان مطرح کرده، تا ما از طریق وزارتخانه بهداشت مشکلات و درخواست آنها را پیگیری کنیم.  

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =