ورود فاضلاب خرمشهر به خانه ها/ منطقه آزاد از یک پمپ دریغ می کند

مهر نوشت: عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر گفت: فاضلاب در برخی مناطق مثل صد دستگاه خرمشهر سه ماه است وارد بعضی از خانه های مردم شده است.

موسی مطوری جزیره شامگاه گذشته در جلسه شورای سلامت خرمشهر اظهار کرد: شرایط بهداشتی و وضعیت فاضلاب در برخی مناطق خرمشهر در حد بحرانی است.

وی اظهار کرد: در بازدید هایی که از مناطق مختلف داشته ام به چشم دیدم که در برخی خانه ها در منطقه صد دستگاه فاضلاب سه ماه است وارد خانه مردم شده است و دست های کودک خانواده پر از عارضه پوستی بود.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر به پیگیری های انجام شده برای رفع مشکل فاضلاب صد دستگاه اشاره کرد و گفت: برای پیگیری، موضوع را با مدیر توسعه خدمات شهری و روستایی سازمان منطقه آزاد اروند مطرح کردم که رفع آن را از وظایف شهرداری اعلام کرد و اکنون و پس از ۱۰ روز از پیگیری ها هنوز یک پمپ یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومانی برای مردم خریداری نشده است.

وی، شرایط جمع آوری زباله در منطقه صد دستگاه را نیز نامناسب خواند و اظهار کرد: زباله ها در صد دستگاه در برخی مناطق از ماه رمضان تا کنون که زمانی در حدود سه ماه است جمع آوری نشده است.

مطوری جزیره همچنین از وضعیت رشد نیزارها در مناطق حاشیه ای، روستایی و حتی بعضی از مناطق شهری انتقاد کرد.

عضو شورای اسلامی شهر خرمشهر، خواستار نظارت شورای سلامت بر اجرایی شدن مصوبات شد و گفت: باید برای اجرایی نشدن مصوبات راهکار قانونی وضع کرد و با تعیین مدت زمان اجرای مصوبات به رفع مشکلات که ضامن حفظ سلامت شهروندان است سرعت بخشید.

 

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718884

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 10 =