بهره برداری از مجتمع آبرسانی ملک آباد بروجرد

مجتمع آبرسانی به روستاهای ملک آباد و کلان بخش مرکزی بروجرد با حضور معاون استاندار و فرمانداربروجرد، معاون عمرانی استاندارلرستان، امام جمعه، علاالدین بروجردی نماینده مردم بروجرد واشترینان درمجلس و جمعی از مسئولان شهرستانی افتتاح وبه بهره برداری رسید.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مدیر امور آبفار شهرستان بروجرد درحاشیه افتتاح وبهره برداری ازاین طرح با اشاره به اینکه آبرسانی به این روستاها تا پیش ازاجرای این طرح با تانکر انجام شده است، گفت: برای اجرای طرح آبرسانی مجتمع ملک اباد بروجرد که با حمایت حاج رضا گودرزی خیربروجردی به بهره برداری رسیده چهارمیلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.


عبدالرضا عبدی افزود: این طرح شامل هفت کیلومترخط لوله،۲مخزن بتن وسیمان۵۰ و۳۰مترمکعبی، یک ایستگاه پمپاژ با نصب تانکرومحوطه سازی است.


وی بیان کرد: برای اجرای این طرح سه حوضچه شیرآلات نصب و ۲۴۰ مترکابل برق کشیده شده است.


مدیر امور آبفارشهرستان بروجرد مجموع مشترکین این روستاها را در مجموع ۱۳۵ خانواراعلام کرد و ادامه داد: با بهره برداری ازمجتمع آبرسانی ملک آباد حدود ۶۰۰ نفرازساکنان این روستاها از آب شرب روستایی برخوردارمی شوند.


عبدی با اشاره به قدمت بالای ۲۵ سال شبکه آب و فاضلاب روستایی بروجرد اضافه کرد: بسیاری از این خطوط نیازبه تعمیر و تعویض دارند و در برخی از روستاها به دلیل بزرگ شدن نیازبه ایجاد خطوط جدید است.


از مجموع ۱۸۴ روستای دارای سکنه شهرستان بروجرد ۱۲۷ روستا با ۲۲ هزار مشترک در۲ بخش مرکزی و اشترینان تحت پوشش شبکه آب رسانی هستند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719306

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =