کشف 4 محموله کالای قاچاق به ارزش بیش از یک میلیارد ریال در پلدختر

فرمانده انتظامی پلدختر گفت: چهار محموله قاچاق کالا به ارزش یک میلیارد و 269 میلیون و 190 هزار ریال در این شهرستان کشف شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، ،سرهنگ صفر عبدالوند اظهار داشت: در راستای اجرای فرامین فرمانده معظم کل قوا در ارتباط با برخورد جدی با مفسدان اقتصادی و قاچاقچیان کالا و در اجرای طرح کنترل محورهای مواصلاتی ماموران انتظامی در سه نقطه از شهرستان این چهار محموله کالای قاچاق راکشف کردند.

وی افزود: این خودروها شامل یک دستگاه اتوبوس و سه دستگاه خاور بودند که قصد داشتند کالای قاچاق را از استان های جنوبی به مقصد غرب و شمال کشور حمل کنند که توسط پلیس در بابازید ، پل تنگ و جلوگیر پلدختر توقیف شدند .

سرهنگ عبدالوند خاطر نشان کرد: در بازرسی از این خودرو ها پنج دستگاه یخچال ، چهار دستگاه جاروبرقی ، پنج دستگاه تلویزیون ال ای دی ، چهار دستگاه قهوه ساز ، سه دستگاه ماشین لباس شویی ، یکهزار و 185 ثوب انواع لباس ، 610 جفت کفش ، 396 قوطی انواع کمپوت ، 354 قوطی روغن و 480 انواع ابزار آلات کشف و ضبط شد.

وی افزود: در این رابطه چهار نفر متهم دستگیر و برای انجام مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شدند.

فرمانده انتظامی پلدختر گفت : یکی از اولویت‌های اصلی این نیرو در شهرستان بر پایه تدابیر فرمانده معظم کل قوا و دستورات فرماندهی ناجا، مبارزه ریشه‌ای با پدیده شوم قاچاق کالا است که اساس اقتصاد ملی ما را هدف گرفته است بنابر این برخورد با سودجویان و مقابله با قاچاقچیان به صورت مستمر در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719418

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 5 =