روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب لرستان مقام اول کشور را کسب کرد

طی مراسمی که در سالن همایش های بین المللی تهران و با حضور مهندس جانباز مدیرعامل شرکت مهندسی آبفا کشور، مهندس تابع جماعت مشاور وزیر و مدیردفتر روابط عمومی وزارت نیرو و جمعی از مدیران روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور برگزار گردید، از روابط عمومی های برتر تجلیل شد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان، مهدی بابایی مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب شهری استان لرستان درحاشیه این مراسم گفت: ارزیابی های امسال درسطح بالایی انجام گرفت و خوشبختانه روابط عمومی شرکت آب وفاضلاب لرستان به عنوان اول انتخاب گردید که این افتخار برای اولین بار در این شرکت در حوزه روابط عمومی به دست آمده است.

بابایی افزود: ما یک برنامه دوساله برای روابط عمومی تعریف کردیم که سال ۹۴ دوم شدیم و با برطرف کردن نقاط ضعف های خود در سال ۹۵موفق به کسب مقام اول شدیم که این مقام درحالی بدست آمد که جایگاه استان از تیپ چهار به تیپ ۳ نیز ارتقا پیدا نمود و در نظر داریم این جایگاه را به تیپ دوم برسانیم.


وی در پایان گفت: از همکاران پرتلاش خود در حوزه روابط عمومی ، حمایت های مدیرعامل شرکت، معاونین و همه عزیزانی که دراین مسیر همکاری و همراهی داشته اند،کمال تقدیر و تشکر را دارم.

 

46

 

 

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719425

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =