ایسنا نوشت: رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: رساله فروشی و پایان نامه فروشی در جلوی دانشگاه تهران جای تاسف دارد و این را باید یک فاجعه برای کشور بدانیم.

علی اکبر ولایتی در مراسم تکریم روسای سابق و جدید دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل اظهار کرد: اردبیل حق بزرگی بر گردن کشورمان دارد و هیچ شهری را سراغ نداریم که مانند اردبیل در احیای مجدد ایران نقش ایفا کند.

وی افزود: بنده در کتاب ها و مقالاتی که نوشتم به صراحت به جایگاه صفویه و نقش تاریخی آنها در یکپارچگی ملی این سرزمین اشاره کردم و اردبیل را به عنوان احیاگر این امر می دانم.

رئیس هیئت امنای دانشگاه آزاد به پیشرفت های دانشگاه آزاد در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: ما در طرح جدید و براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری در راس این تحول به عنوان یک حرکت راهبردی و استراتژیک سعی داریم تا به کیفیت تحصیلات در دانشگاه آزاد و تقویت حوزه پژوهشی و بخش فناورانه کمک کنیم.

ولایتی گفت: در گام اول با انتخاب فرهاد رهبر برای مسئولیت دانشگاه آزاد سعی شد تا او نیز از معاونین توانمند که هر یک از آنها روسای دانشگاه های مهم کشور بودند در پیشبرد امور استفاده شود که در بخش های پژوهشی، فرهنگی، آموزشی و دانشجویی سعی بر تقویت و توانمندسازی دانشگاه آزاد است.

وی بیان کرد: در این دانشگاه سعی کردیم از افراد موفق و باتجربه به عنوان سرمایه اجتماعی و علمی استفاده کنیم که در این مسیر معرفی روسای جدید دانشگاه آزاد اسلامی برپایه انجام این تحول شکل گرفته است.

۴۷۴۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =