بهترین‌های سینما از نظر منتقدان بوستونی/ فیلم تازه بازیگر برنده ۳ اسکار در صدر

جامعه منتقدان سینمایی بوستون فیلم «نخ خیالی» را بهترین فیلم سال 2017 نامید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، فیلم «نخ خیالی» (Phantom Thread) از نظر منتقدان سینمایی بوستون بهترین فیلم سینمایی سال 2017 است. ساخته جدید کارگردان «خون به پا خواهد شد» جذابیت‌های بسیاری دارد که مهم‌ترین آن حضور دنیل دی‌لوئیس بازیگر برنده سه جایزه اسکار برای آخرین بار در یک فیلم سینمایی است.

«نخ خیالی» علاوه بر این، جوایز بهترین کارگردانی و بهترین موسیقی متن را به ترتیب برای پل توماس اندرسون و جانی گرین‌وود به ارمغان آورد.

فیلم‌های «لیدی برد» و «برو بیرون» نیز هر کدام دو جایزه از جامعه منتقدان بوستون گرفتند. «لیدی برد» با بازی سیرشا رونان جوایز بهترین فیلمنامه و بهترین بازیگر زن نقش مکمل را دریافت کرد و «برو بیرون» جایزه بهترین بازیگر مرد و بهترین فیلمساز تازه‌کار را از آن خود کرد.

تا پیش از فرارسیدن موعد اعلام نامزدهای جوایز بزرگی چون گلدن گلوب و اسکار با نگاه به برندگان این دست جوایز می‌توان مدعیان اصلی را شناخت.

«شکل آب» به کارگردانی گیرمو دل‌تورو جایزه بهترین بازیگر زن را از آن خود کرد و ویلم دفو برای بازی در «پروژه فلوریدا» بهترین بازیگر مرد نقش مکمل شد.

در رشته بهترین فیلم غیرانگلیسی‌زبان باز هم نشانی از «نفس» نیست و در این بخش جایزه به «میدان» ساخته روبن استلوند سوئدی اهدا شد.

بهترین انیمیشن بلند سال 2017 تا اینجای کار «کوکو» است که بی‌رقیب اکثر جوایز سینمایی را از آن خود کرده است. منتقدان بوستونی نیز جایزه بهترین انیمیشن بلند را به این فیلم اهدا کردند.

جامعه منتقدان سینمایی بوستون سال گذشته جایزه بهترین فیلم و بهترین کارگردانی را به «لالا لند» دادند. «لالا لند» به جمع نامزدهای اسکار بهترین فیلم راه یافت اما برنده نشد. در بخش بهترین کارگردانی اما نظرشان با داوران اسکار یکی بود و دیمین شزل برای کارگردانی «لالا لند» اسکار گرفت.

منبع: هالیوودریپورتر/ 10 دسامبر

58241 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 735865

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 7 =