۰ نفر
۲۵ فروردین ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۱

باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رئیس اتحادیه میوه و سبزی نوشت: گرچه عرضه میوه‌های قاچاق نسبت به ایام قبل از عید در میدان کاهش یافته، اما همچنان شاهد عرضه انواع مختلفی از میوه‌های فرنگی در ظرف‌های ایرانی هستیم.

حسین مهاجران رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به آخرین تحولات بازار میوه و صیفی اظهار داشت: با توجه به استقبال مردم برای خرید میوه‌های نوبرانه رونق خاصی بر بازار حاکم است.

وی قیمت هر کیلو گوجه سبز نوبرانه را ۹۰ هزار تومان اعلام کرد و افزود: همچنین قیمت هر کیلو گوجه سبز قاچاق ۵۰ هزارتومان، چاقاله بادام ریز از ۲۵ تا ۳۵، توت فرنگی کرجی ۱۵، توت فرنگی گلخانه‌ای ۴ تا ۶ هزار تومان، ملون هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، هندوانه ۷۰۰ تا هزار تومان است.

مهاجران با اشاره به قیمت سایر میوه‌ها گفت: هر کیلو خیار گلخانه‌ای ۳ هزار و ۵۰۰، خیار بوته‌ای هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰، موز ۴ هزار و ۵۰۰ تا ۵، پرتقال جنوب ۵ تا ۶ هزار تومان، سیب سفید درجه یک ۶ هزار تومان، سیب قرمز درجه یک ۵ هزار تومان، کیوی ۵ تا ۵ هزار و ۵۰۰ در میادین به فروش می‌رسد.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی نرخ هر کیلو سیب زمینی را هزارو ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان، پیاز ۶۰۰ تا هزار و ۲۰۰، گوجه فرنگی ۲ هزار و ۵۰۰ تا ۳ هزار تومان است.

به گفته وی نرخ هر کیلو سبزی خوردن ۲ هزار و ۲۰۰ تا ۲ هزار و ۵۰۰ و سبزی جور (پلو، آش، قورمه) هزار و ۵۰۰ تا ۲ هزار تومان است.

مهاجران در خصوص پیش بینی وضعیت بازار طی روزهای آتی بیان کرد: با توجه به افزایش عرضه میوه‌های نوبرانه در بازار طی روزهای آتی شاهد کاهش قیمت میوه‌های زمستانه و نوبرانه خواهیم بود.

رئیس اتحادیه میوه و سبزی با اشاره به آخرین وضعیت عرضه میوه‌های قاچاق تصریح کرد: گرچه عرضه میوه‌های قاچاق نسبت به ایام قبل از عید در میدان کاهش یافته، اما همچنان شاهد عرضه انواع مختلفی از میوه‌های فرنگی در ظرف‌های ایرانی هستیم.

 

35224

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654588

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =