نامه‌نیوز نوشت: حمید‌رضا حاجی‎بابایی هم انصراف داده و امروز این خبر را رسانه‌ای خواهد کرد. درحالی که از صبح امروز خبرهای جدی در مورد انصراف سعید جلیلی مطرح شده و گفته می‌شود که بیانیه انصراف او تا ساعاتی دیگر منتشر می‎شود.

 این انصراف در شرایطی رخ می دهد که او چند روز اعتراض تندی به هیات رییسه جمنا برای بازشماری آرا داشت . او که تنها چند رای با پرویز فتاح فاصله داشت در بازشماری به عنوان نفر پنجم اعلام شد آنهم در شرایطی که فتاح چند روز قبل از آن انصرافش را اعلام کرده بود .

او چند روز پیش مصاحبه جالبی با رسانه ها داشت .حمید رضا حاجی بابایی در اظهار نظری پاسخ های جالبی به سوالات انتخاباتی مرتبط با جمنا داده است . او  به اين سوال كه مگر راي‌گيري درباره كانديداهاي جمنا الكترونيك نبود؟ چطور اشتباه صورت گرفت كه ديشب ليست نهايي تغيير كرد؟، پاسخ روشني نداده و گفته است: اين را از سخنگوي جمنا بپرسيد، من كه نبايد پاسخ بدهم! من اصلا مسئول اين كار نيستم.

وزير آموزش و پرورش دولت احمدي نژاد، در پاسخ به اينكه با توجه به بيانيه حجت الاسلام رئيسي و تاکيدش بر نامزدي مستقل، فكر مي كنيد او در چارچوب جمنا مي‌ماند يا خير؟، اظهار كرد: يعني من به جاي آقاي رئيسي جواب بدهم! سوالي بپرس كه به من ربط داشته باشد!او درباره اينكه آيا حاضر است در صورت لزوم به نفع رئيسي كنار برود، پاسخ كوتاهي داد و حاضر نشد مصاحبه را ادامه دهد. او گفت: اين هم سوال است؟‌ از يك كانديدا اين سوال را مي پرسند .

 او روز گذشته نیز مصاحبه ای داشت که از عزم جدی اش برای نامزدی حکایت داشت . او گفته بود :« جلسه 5 نامزد جبهه باید برگزار شود و نامزد نهایی باید بالاترین رأی را داشته باشد» .اینکه در این چند ساعت چه اتفاقی رخ داده معلوم نیست اما هر چه هست حاجی بابایی هم از گردونه رقابت خارج شده است . در این میان خبرهایی از احتمال انصراف مهرداد بذرپاش نیز حکایت دارد . آیا این خبر هم صحت دارد ؟

29212

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 654609

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
    60 5
    خدا رو شکر . جمنا منحل شد و شکست اصولگرایی بار دیگر شیرین خواهد بود
    • بی نام A1 ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      0 0
      خورشید اصولگرایان هیچ وقت غروب نخواهد کرد شما اصلاح طلبان هیچی از سیاست بلد نیستید...
    • بی نام A1 ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      8 1
      باید اسمشون رو عوض کنن به جای جمنا بذارن پخشنا. البته همینی هم الان هست میشه تفسیر کرد که جم نا هست یعنی جمع نه
    • بی نام IR ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۵
      8 1
      از اولش هم معلوم نبود کی بودن و چقدر وزن داشتن