رئیس سازمان صنعت،معدن و تجارت استان تهران گفت: به یک هزار و پانصد واحد تولیدی تهران برای تولید و اشتغال تسهیلات پرداخت شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین و به نقل از شاتا، مس فروش تصریح کرد: در راستای اجرای برنامه های ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و مصوبات کارگروه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در سال 1395 بیش از 30درصد واحدهای تولیدی متقاضی تسهیلات موفق به دریافت وام شدند.

وی با اشاره به پیگیری مصوبات سال 95 و ادامه جلسات ستاد در سال جاری جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری افزود: ستاد تسهیل و رونق تولید استان تهران درسال قبل 192 جلسه برگزار کرده که یک هزار و 512 مصوبه صادر که بیش از 50درصد آن اجرایی شده است.
وی تصریح کرد: تاثیر پرداخت تسهیلات به واحدهای کوچک و متوسط در سالجاری بیشتر خواهد شد و بازگشت به حداکثر تولید و اشتغال زایی از اهداف قابل دسترس است که با همت همه مسئولین و بانکهای عامل به نتیجه دلخواه خواهیم رسید.
مس فروش یادآور شد: میزان اشتغال تثبیت و ایجاد شده در سال کاری قبل بیش ازچهار هزارو 800نفر بوده است که با برنامه های ابلاغی فرماندهی اقتصاد مقاومتی و تاکید وزیر صنعت،معدن و تجارت شاهد اتفاقات خوبی در حوزه رونق تولید و اشتغال در سالجاری خواهیم بود.

35225

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656506

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =