دوشنبه 5 تیر 1396
جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:18:33 چاپ

شما نظر بدهید/ جذابیت مناظره زنده نسبت به مناظره ضبط شده در چیست؟ چرا برخی مخالف پخش زنده هستند؟

سیاست > انتخابات - روز گذشته کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات در مصوبه‎ای با پخش زنده مناظره‌های نامزدهای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کرد.

به گزارش خبرآنلاین، این موضوع بلافاصله با مخالفت رئیس جمهور مواجه شد و از کمیسیون مذکور خواست تا در مصوبه خود تجدید نظر کنند. حجت الاسلام روحانی تاکید کرد: من حامی شیوه‎هایی هستم که مردم بهتر بتوانند به حقایق پی ببرند. معتقدم که همه باید حرف ها و نکات مدنظرشان را بگویند. رقابت و انتقاد و حتی مخالفت هم خوب است.

دیگر نامزدهای این انتخابات از مصطفی میرسلیم و ابراهیم رئیسی که ساعاتی بعد صلاحیتشان برای نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری تایید شد گرفته تا علیرضا زاکانی که صلاحیتش احراز نشد نیز در این خصوص موضع گرفته و خواستار پخش مناظره‎ها به صورت زنده شدند.

شما کاربر گرامی، جذابیت مناظره زنده نسبت به مناظره ضبط شده را در چه می دانید؟ چرا برخی مخالف پخش زنده هستند؟

نظرات خود را در بخش کامنت‎های این خبر با ما در میان بگذارید.

2727

 

120 دیدگاه
  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:22:59
    پاسخ
    70 348

    خیلی ساده است. مثلا یه موردش این که ممکنه باز یکی از زیر میز یه پرونده مدرک دانشگاهی مال همسر یکی از کاندیداها رو کنه و بگه که مدرک دانشگاهی همسرت معتبر نیست این فقط یه نمونه شه که برای جلووگیری از این کارا مجبورن پخش غیر زنده بزارن تا بتونن در صورت بروز همچین اتفاقی قیچی کنن این صحنه رو

    • شمس تبریزی
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:10:36
      287 456

      نه دوست عزیز، اونی که مدرک همسر طرف را رو میکرد رفت. گاف های این دولت در حوزه برجام و غیر برجام اونقدر بوده که دیگر نیازی به مرک رو کردن نیست و البته مناظره باید نده نباشه تا با صلاحدید نماینده دولت آن بخش های لازم از مناظره حذف بشه.

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:18:21
      188 17

      اصلا لازم به زنده نبودن نداره. مجری میتونه علاوه بر نقش تایمر بودن در لحظه جلوی تخلف نامزدها رو بگیره

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:31:23
      145 30

      این آقایی که اسم شمس تبریزی رو روی خودش گذاشته به گمونم میخواد رقیب خوبی برای اون دوستمون آقای امیر تبریز اوغلی بشه.

    • سهیل الف.
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:51:52
      153 33

      یه روزی تموم این کاندیدا ها تبدیل به تکه ای گوشت بی جون خواهند شد که باید به دل خاک برن.....مث همه رفتگان....پس زیاد به این مناظره ها دل نبندید و فقط به دنبال شاد کردن دلی شکسته باشید...این دنیای بی ارزش یه روزی واسه همه تموم میشه....

    • جعفر پورنیاکان شلشمرودی بلورچی اشفاهستانی بزاز
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:09:46
      108 26

      این کاندیداها سناشون خیلی بالاست و 24 ساعت سرشون به دیابت و آرتروز و فشارخون و پروستات و آلزایمر گرمه. به درد اداره ی مملکت نمیخورن

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:12:38
      98 7

      کاندیدا ها باید از بازی بارسلون با یوونتوس درس بگیرن و ورزشو فراموش نکنن حتی با بیژامه

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:45:23
      58 9

      عزيز دل ميشه بگى وزير كشورو كى انتخاب ميكنه

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:10:28
      92 6

      مثل همین نظرات خبر آنلاین، نمی فهمیم نظرات منتشر میشه، نمیشه ... اگر مثلا اون توضیحات آقای روحانی در مورد حرکت گازانبری آقای قالیباف، سانسور می شد، ممکن بود آقای روحانی در مرحله اول برنده نباشند.

    • منتظر
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 20:37:38
      69 1

      اشتباه نکنید فرق جذابیت مناظره زنده نسبت به مناظره ضبط شده مثل جذابیت غذای تازه آماده شده به غذای شب مونده هستش. به همین سادگی عزیزان دل می فهمن اما....

    • محمد
      شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 06:44:27
      13 15

      ناکارآمدی دولت با مناظره غیر زنده قابل توجیه نیست

    • باران
      شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 16:56:11
      0 3

      اون مرد رفت....اون که به همه تیکت میزد رد شد....بصیرت براش صدق نکردو رفت....خدا ببرش راحت شیم....

    • بی نام
      یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 10:40:34
      0 1

      مزهش به من حقوقدان گفتن وگازانبری گفتن اقای روحانیه

  • ناشناس
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:25:39
    پاسخ
    284 5

    بله بايدم مخالف باشن تا دستشون رو نشه

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 17:15:06
      104 1

      ملت نا محرم

    • بی نام
      شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 18:57:28
      3 0

      مناظره زنده ضروری است و مناظره ضبطی خودش عامل اختلاف میشه. الان طبق مصاحبه رحمانی فضلی، دولت خواهان مناظره ضبطی شده است. سوال من اینه که چه کسی گروه ناظر رو تعیین کنه؟ گروه ناظر بر چه اساسی تشخیص بدند که یک گزاره، تهمت است یا انتقاد؟ این مناظره ضبطی من در آوردی از جانب هر کسی باشه، باید ریشه اش را خشکاند.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:26:00
    پاسخ
    541 46

    واقعا چرا وزیر کشور رئیس جلسه مخالف پخش زنده بود؟

    • ابوالفضل
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:39:58
      98 233

      دادستان کل هم جزو کمیسیون بوده. به نظرت رای دادستان برابری نمیکنه با کل رای های سایر؟

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:35:05
      42 22

      من یک دقیقه پیش این صفحه رو نگاه میکردم مثبت منفی ها حدود 30 تا 40 بود یه دفعه شد 300 تا جناب خبرآنلاین لطفن یه فکری به حال برادرای دلواپس با این ترفندای مضحکشون بکن. سایتتون اخیرن خیلی بهش حمله میشه

    • سینا
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:48:41
      148 14

      منم دیروز همین نظر شما رو گفتم که نمایش داده نشد؟دولت میترسه همین.5 عضو دارن .2 عضو از دولته.یک عضو هم صدا و سیما هست.این که میشه 3 رای آری...پس نتیجه چه شد؟که شد منفی

  • حامد
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:27:01
    پاسخ
    276 27

    برید مناظره 92 ببینید .حرفای روحانی به قالیباف و جلیلی .به جوابتون میرسید

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:42:01
      188 66

      فعلا که وزیر کشور آقای روحانی یکی از مخالفان پخش زنده بوده. برو تا به جوابت برسی

    • مهدی
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:13:41
      58 7

      حرفهای ولایتی به جلیلی. اول خودت برو مناظره را ببین.

    • بی نام
      شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 11:50:08
      11 18

      وزیر کشور موافق پخش زنده س. اشتباه به عرضتون رسوندن

    • بی نام
      یکشنبه 3 اردیبهشت 1396 - 13:28:23
      1 1

      وزیر کشور فیلمش تو کل شبکه ها هست که داره برای مناظره غیر زنده 1000 تا دلیل میراشه خبر انلاین اینقدر سانسور نکن . نظرات مخالف رو هم پخش کن

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:27:11
    پاسخ
    323 154

    اصولگرایان مخالفند چون میدانند روحانی و جهانگیری این بار دیگر در افشای فساد و خرابکاری های آنها با کسی تعارف ندارند

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:36:07
      95 112

      خدا وکیلی خیلی حرفاتون بدون منطقه.شما اصلاح طلبا جوری حرف نزنین که کاملا منطق خودتون رو زیر سوال ببرین.چشمتونو بستین و از روی تعصب حاضر نیستین واقعیت رو ببینین. خود رييس صدا و سیما اومده میگه وزیر کشور مخالف پخش زنده است اونوقت شما میگین اصولگرایان خواهان این قضیه هستن.وزیر مال شماست.اختیار دست شماست.خواهان پخش زنده هم هستین به گفته ی خودتون.واقعامسخرستکمی انصاف لطفا...

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:39:45
      82 26

      دوست بی نام دوم... خبرهای امروز رو بخون نه دروغهای دیروز خبرگزاری های اصولگرا. آقای کاتب عضو هیأت نظارت بر صدا و سیما گفته این قضیه پیشنهاد دولت نبوده

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:28:47
    پاسخ
    300 3

    مناظره زنده چند مزیت داره: اول زکاوت و قدرت بیان و پاسخگویی رئیس جمهور رو نشان میده، دوم احتمال صحنه سازی و ایجاد سناریوهای غیر واقعی رو کاهش میده، سوم از جانبداری های احتمالی صدا و سیما مبراست، چهارم به مخاطب حس اعتماد بیشتری میده و پنجم شور انتخاباتی بیشتری ایجاد میشه.

  • بدون نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:36:37
    پاسخ
    172 1

    مناظره زنده يك رويه بين المللي اه ن داخلي

  • رضا
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:38:04
    پاسخ
    271 17

    به تلویزیون میلی بی بصیرت اعتمادی نیست . حتی یک درصد

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:11:55
      86 1

      اصل مطلب همین است یا باید زنده پخش شود ویااینکه اصلا مناظره نباشد هرکاندید برنامه هایش را اعلام کند جالب است ما منظره های آمریکا را باید زنده ببینیم اما ..

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:44:14
    پاسخ
    176 0

    در مناظره زنده امکان هدایت گفتگوها به نفع فرد یا جناح خاص کمتره به علاوه نحوه سرعت عمل افراد در پاسخگویی خودش یک فاکتور مهم در ارزیابی توانمندی افراده

  • بدون نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:48:04
    پاسخ
    164 0

    نظر ما مگه مهمه كه نظر بديم سانسور واقعيت ها نامحرم بودن مردم

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 12:54:05
    پاسخ
    154 1

    در مناظره زنده همه چی عیان می شه،

    • حامد
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:03:58
      41 1

      آنچه عیان است چه حاجت به بیان است

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:04:41
    پاسخ
    106 1

    مناظره زنده خوبیش اینه که شما هوش هیجانی نامزدها رو هم میبینید و اینکه چه طور به یه مشکل و مساله واکنش سریع نشون میدن و دلیل اینکه میخوان پخش زنده هم نباشه من درک نمیکنم شاید ترس بی مورد از فرزندان همین مرز و بوم و امین مردم و شورای نگهبان دارن

  • مازیار
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:05:03
    پاسخ
    126 5

    مثلا تو مناظره معروف سال 92بعد اینکه قالیباف در مورد عملکرد روحانی در حادثه کوی دانشگاه حرف زد روحانی پاسخ داد که من اون جمله رو در رد حرف شما که گفته بودی گاز انبری دانشجوهارو قیچی کنیم زدم....امسال راحت میتونن قسمت اول نظر ق رو راحت پخش کنن پاسخ مستدل طرف مقابلش رو سلیقه ای حذف کنن.....جذابیتش فقط برا کاندیدایی هست که صدا و سیما حرفا رو به نفع اون منتاژ میکنه

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:05:54
    پاسخ
    10 69

    در مناظره مرده سانسورچی با قیچی هست و این به نفع همه است اصلاح طلب و اصولگرا

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:07:11
    پاسخ
    129 0

    اعتماد مردم به مناظرات زنده است

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:08:30
    پاسخ
    44 9

    الان اینهایی که تایید صلاحیت شده اند هیچکدام اهل افشاگری نیستند بیشتر مناظره شان تکرار این جملات است همانطور که آقای دکتر گفتند...من با جناب مهندس کاملا موافقم...ایشان درست می فرمایند...

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:13:39
    پاسخ
    121 3

    اگر مناظرات زنده پخش نشه من در انتخابات شروت نمیکنم چون معلوم میشه به نظر مردم‌اهمیت نمیدن

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:31:40
      55 3

      مناظره باید زنده باشه تا من از نظر ودیدگاه رئس جمهور آینده بدون سانسور آشنابشم در غیر این صورت شرکت نمیکنم

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:36:24
      56 4

      منم اگر مناظره ها زنده پخش نشود در انتخابات شرکت نمی کنم

  • ایران
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:20:35
    پاسخ
    54 1

    یه ذره به فکر آبادانی وپبشرفت این کشور باشید مگه فیلم سینمایی مردم میخوان ببیند اگه افرادی گه برنامه درست وحسابی دارند و شعار نمیدن و حرف وعملشون یکی هست واقعا بیان و مملکت را اداره بکنن ،با کشورهای درست حسابی رابطه برقرار کنن، از خشونت بپرهیزند. مردم آگاه هستند و خوب را از بد تشخیص میدن اگه رای مردم ملاک عمل باشه

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 17:01:29
      13 2

      كساني كه كانديدا شده اند آمده اند كه تعداد آراي آقاي روحاني را پايين بياورند و انتخابات به دور دوم كشيده بشه، داستان مناظره و مطالبي كه در آنجا مطرح ميشود براي داغ نگهداشتن انتخابات است و كسي قصد ندارد كانديدايي را تخريب كند و مودم هوشمند ايران همه مطالب را در مورد نامزدها ميدانند

  • محمد
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:21:23
    پاسخ
    78 3

    با این وضع شاید من رأی ندهم

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:21:24
    پاسخ
    82 5

    فقط مناظره زنده.اگرمناظره زنده نباشه بنده رای نخواهم داد

  • ميم
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:22:41
    پاسخ
    77 10

    يك سري از دوستان توان مباحثه با آقاي روحاني رو ندارن و به حسب تجربه يا اطلاع از عدم توانايي خودشون در مناظره، ترجيحشون بر اينه كه مستقيم مناظره پخش نشه و زحمتش رو دوستان واحد سانسور بكشن

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:23:13
    پاسخ
    54 0

    به نظره من مناظره زنده خیلی بهتره

  • امین
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:23:22
    پاسخ
    35 3

    سلام. منم با خانوم ویا آقای "بی" موافقم. اما نکته را لازم میی داند یادآوری نماید: مسوولین امر اعلام داشته اند که برای جلوگی از تکرار فتنه 88 از پخش زنده جلوگیری شده است اگر واقعا صدا مسیما خود را در این مقوله وحتی در همین حد مقصر می داند چرا به تقصیر مزبور رسییدگی نشده ونمی شود؟؟؟

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:24:05
    پاسخ
    54 0

    زنده.زنده.زنده.زنده مناظره فقط زنده مناظره ی ضبط شده مفت هم نمی ارزد من واقعا نمی دونم چه کسی همچین نظر مزخرفی داده

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:25:28
    پاسخ
    25 0

    اینی که بفهمیم کدوم کمتر خلاف قانون عمل کرده بریم بهش رای بدیم

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:25:40
    پاسخ
    74 0

    اینکه میگن زنده نباشه یعنی وضع خیلی خرابه گندش بیشتر از این در نیاد .

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:25:56
    پاسخ
    47 0

    باید مناظره مستقیم باشه چون اگه ظبط شده باشه سانسور میشه

  • امیر
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:27:47
    پاسخ
    53 0

    به نظر من مسایلی که پشت پرده هست را به بهونه خلاف مصلحت ملی بودن سانسور می کنن بعد تحویل مردم می دن

  • احسان
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:28:18
    پاسخ
    35 0

    سلام..به نظرم حالا که همه ی نامزدهای محترم و مردم و بصورت صریح خود رئیس سازمان صدا و سیما مخالف برنامه ی ضبطی هستن، نامزدها طی نامه ای هماهنگ از ستاد تبلیغات بخوان که زنده پخش بشه..

  • ابراهیم
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:29:22
    پاسخ
    40 0

    به نظر من کلا مناظره هارو لغو کنن بهتره جلو گیری از پخش زنده یعنی سانسور اگه مردم نامحرم حساب میکنن کلا پخششون نکنن بهتره

  • سینا
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:29:28
    پاسخ
    45 6

    یک نفر از اعضای شورا وزیرکشوره باقی نفرات اصولگراهستند، اصولگرا از حرفهای جهانگیری و روحانی می ترسند که مخالف پخش زنده هستند.

  • l
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:29:42
    پاسخ
    27 0

    اگر زنده برگزار نشه، نمیشه مقایسه ی همه جانبه ای از برنامه های آقایون نامزدها داشت در این صورت خیلی ها ممکنه قضاوت درستی نداشته باشند؛ گذشته از این موضوع، تضمینی برای دستکاری نشدن مناظره وجود نداره اگر اصل وجود برنامه ی مناظره بین نامزدها رو از جایی کپی میکنند که میکنند، اصولش رو هم رعایت کنند

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:29:47
    پاسخ
    50 0

    مناظرات باید زنده پخش بشه، در غیر اینصورت مخالف دموکراسیه.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:32:21
    پاسخ
    17 1

    من نمی فهمم نماینده تمام اعضای کمیته نظارت بر تبلیغات خودشان مصرانه تقاضای پخش زنده دارند پس چرا غیر زنده تصویب کردند؟ مثل دولت و صدا و سیما

  • نظرزاده
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:32:23
    پاسخ
    18 0

    حذف مناظره زنده یعنی تضیع حقوق شهروندی که مرتب دولت از آن دم می زند.یعنی محدودیت در انتخابات . مناظرات زنده می تواند تعداد بیشتری از مردم را به پای صندوق های رای بکشاند.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:33:15
    پاسخ
    21 0

    پخش زنده.زنده نباشه که همش میشه سانسور کلاه بیشتری سرمون میره

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:34:17
    پاسخ
    20 0

    همیشه زنده بهتر از مرده است،زنده باد زنده،،،مردم درمناظره زنده زودتر به حقیقت میرسن،

  • ابوذر
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:35:56
    پاسخ
    20 0

    مناظره باید پخش مستقیم باشه مثل همه دنیا مگه چیزی برای پنهان کردن از ملت دارند؟ وقتی صلاحیتها تایید میشه نشون میده طرز فکر این آقایون کاندید مورد تایید هست و دیگه نباید جای نگرانی باشه

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:38:21
    پاسخ
    9 3

    هاشمی طبا و میرسلیم نه حرفی برای گفتن دارند نه هم بقیه علیه آن ها حرفی خواهند زد اما چهار نفر دیگر هر کدام مسائلی دارند که به نفعشان است مناظره زنده نباشد این تصمیم هم از طرف همین ها گرفته شده

  • علی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:39:00
    پاسخ
    19 2

    این دولت نسبت به دولت قبل کم تر گاف داده و با شعور تر است برای چی باید بترسه از زنده بودن مناظره

  • ناشناس
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:39:08
    پاسخ
    15 0

    مناظره زنده یعنی اینکه مردم همه حرفها رو مستقیم بدون سانسور بشنوند و بعد انتخاب کنند ولی اگر مناظره ضبط شده باشد یعنی اینکه به مردم و نامزدها اعتماد ندارند و توهین به مردم و نامزدها هست . به همین دلیل در صورت مناظره ضبط شده باید نامزدهای جناح اصلاح طلب در مناظره شرکت نکنند . باتوجه به اتفاقات شورای نگهبان که بدون هیچ ملاکی یک سری رو انتخاب می کنه و یک سری دیگه رو رد می کنه و هیچ ملاکی وجود نداره و هیچ روشی وجود نداره و توجه ای به افکار مردم نداره که اون نامزدها نمایندگی می کنند و همچنین این مناظره ضبط شده ، شرایط رو در آینده به هیچ وج مطلوب نمی بینم .

  • سید
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:39:16
    پاسخ
    11 3

    من با سیاستهای کلی آقای روحانی موافقم اما اگرایشان موافق مناظره زنده هستند پس چرا وزیر کشور ایشان با پخش مناظره بصورت زنده مخالف بوده؟

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:42:28
    پاسخ
    22 0

    مناظره زنده نباشد یعنی مردم ما می ترسیم

  • کارمند
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:48:02
    پاسخ
    20 0

    چون نمی خواهند مردم واقعیتها را بدونند پس میخواهند ضبط شده باشه تا مردم هیچی را ندونند اما خیالی واهی

  • یعقوب نجفلویی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:49:40
    پاسخ
    15 0

    سلام .فرق عکسی که بعد از آرایش وروتوش گرفته بشه با عکسی که طبیعی هست چیه ؟فرق مناظره زنده هم با ضبط شده اینه

  • الهه
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:50:48
    پاسخ
    15 0

    مناظره بايد زنده باشه وگرنه اسمش مناظره نيست اسمشو ميذاريم فيلم سينمايى . هر كسى قصوراتى داره و اين بايد جلو ديد عموم باشه براى تصميم گيرى بهتر... وگرنه يه فيلم بازى كنن بگن اينم مناظره

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:57:41
    پاسخ
    23 0

    باپخش مناظره به صورت زنده شک وشبه وسانسوراز بین میرود.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 13:58:04
    پاسخ
    14 0

    مناظره زنده به اینه که اون کس که میخای انتخاب کنی ببینی آیا اصلاً میتونه مقابل رقیبش وایسته یا اصلا میتونه حرف خودش بزنه.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:01:16
    پاسخ
    17 0

    این خبر نشون میده چرا جهان سوم هستیم .دیروز گغتن پخش زنده نیست،جمعه اعلام کردن میخواهیم فکر کنیم ،شنبه اعلام می کنن ژنده هست . یعنی تصمیم گیری مصلحتی در خیلی از امور که 1 روز زمان میخواهد که متوجه شن مصلحت چیز دیگریست .مصلحت و صلاحیت مشکل پایه ایی کشور هستش

  • فرهادی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:01:27
    پاسخ
    15 0

    باپخش مناظره به صورت زنده شک وشبهه از بین میره ماهم راحتترمیتوانیم تشخیص دهیم چه کسی مناسب برای ریاست جمهوریه.دلیلی نداره که به صورت زنده پخش نشه مگه مردم غریبه هستند.

  • یاسر
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:01:54
    پاسخ
    21 0

    مناظره غیر زنده از انتخابات آزاد به دور است

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:06:22
    پاسخ
    25 1

    از صدا و سیمای غیر ملی انتظاری جز این نیست ۰ هیچ وقت صدا و سیما در جهت منافع مردم تصمیمی نگرفته است ۰ واقعا متاسفم برای کسانی که هر وقت نیاز داشتند به مردم ، همه با بصیرت و در صحنه بودند و هر وقت خرشان از پل گذشت مردم براشون نا محرم بودند

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:11:40
    پاسخ
    22 1

    همه طیف ها میگن با با مناظره ضبط شده مخالفیم پس کی موافق کی کی بود من نبودم..........

  • داود
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:14:17
    پاسخ
    22 1

    صدا سیما عاشق خبر و برش دادن حرف هاست مثل چندروز پیش که حرفهای وزیر ارتباطات توی 20:30 کاملا کات شده بود. اینجا هم به ضرر نامزدهاس بخصوص روحانیه

  • دار
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:22:25
    پاسخ
    28 0

    طبق معمول نمی خوان که مردم خیلی مسائل رو بفهمن. مردم ایران نامحرم هستند.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:25:35
    پاسخ
    23 3

    بعضی ها نگران این هستن که کلماتی مانند گازانبری گفته نشه که طرف مقابل جوابی نداشته باشه بگه.بالاخره کسانی هستن تو کاندیداها که کارایی کردن ولی خودشون فراموش کردن .نگرانند کسی یادشون بیاره

  • محمود
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:30:30
    پاسخ
    16 0

    پخش زنده مناظره ها به مردم کمک میکند دقیق تر تصمیم گیری نموده و کاندیدای اصلح انتخاب شود. در غیر این صورت تبلیغات در شکلهای دیگر باعث میشود مردم در انتخاب دچار سردرگمی باشند

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:30:52
    پاسخ
    14 0

    دوباره حمله گاز انبری رو‌ میشه

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:39:59
    پاسخ
    12 1

    خنده دار اینجاست که هر دو جناح مخالفن اگه می خوای بدونین کیا طرفدار مناظره ضبط شده هستند می تونین به مصاحبه صدا و سیما با وزیر ارتباطات در مورد قطع تماس تلگرام رجوع کنید که خیلی راحت با یه میکس حرفه ای وزیر رو در این قضیه مقصر جلوه دادن در حالی که فیلتر تماس تلگرام درخواست قوه قضایه بود

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:42:25
    پاسخ
    19 0

    مناظره ضبط شده در شان ملت ایران .مردم می خواهند توانایی یک فرد برای اداره مملکت را بسنجد دیگه فیلم بازی کردن نمی خواهد.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:43:58
    پاسخ
    24 4

    اگه زنده نباشه من رای نمی دم‌‌. همه رو هم از رای دادن منصرف می کنم.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 14:52:49
    پاسخ
    23 5

    آقایی که فرمود گاف برجام ، لطفا به کسی رای بده که دوباره بره سر صف برنج هندی بمونه یا مرغ منجمد شانس بیاره زنده بمونه.در هر صورت علت زنده پخش نکردن و رد صلاحیت کردن ...

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:00:54
    پاسخ
    19 0

    به نظر من مناظره زنده بسیار بهتر است چون در مناظره زنده فرصت فکر کردن و پنهان کاری را ندارن.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:02:25
    پاسخ
    22 0

    به نظر من مناظره با علنی وبه صورت زنده پخش شود تا استفاده سیاسی بواسطه سانسور حقایق صورت نپذیرد.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:02:49
    پاسخ
    21 1

    مناظره زنه خيلي بهتره در صورتي كه كسي بي احترامي نكنه و تهمت نزنه

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:09:43
    پاسخ
    11 0

    زنده بودن برنامه تاثير اش بيشتر و باعث دو قطبي ميشه ليست تاييد صلاحيت هم جوري كه تا حد امكان ارامش برقرار بشه به نظرم يكي از بي دردسرترين انتخابات ايران رو خواهيم ديد

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:12:05
    پاسخ
    17 0

    اين كار باعث كاهش مشاركت ميشه

  • مهدی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:17:15
    پاسخ
    27 1

    والا همه می گند ما با مناظره زنده موافقیم پس کی مخالف بوده؟ از وزیر کشور گرفته تا رئیس صدا و سیما و رئیس جمهور پیدا کنید پرتقال فروش مخالف مناظره را.

    • بی نام
      جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 16:55:57
      13 40

      داداش رئیس جمهور مخالفه همین کافی نیست

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 15:28:35
    پاسخ
    0 0

    گفتمش پوشیده خوشتر سر یار خود تو در ضمن حکایت گوش‌دار، خوشتر آن باشد که سر دلبران گفته آید در حدیث دیگران... آرزو می‌خواه لیک اندازه خواه بر نتابد کوه را یک برگ کاه، آفتابی کز وی این عالم فروخت اندکی گر پیش آید جمله سوخت، فتنه و آشوب و خون‌ریزی مجوی بیش ازین از شمس تبریزی مگوی، این ندارد آخر از آغاز گوی رو تمام این حکایت بازگوی.

  • محمد
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 16:23:00
    پاسخ
    8 4

    جهت اطلاع حدود 4 ساله در سازمان دستور آمده که کلا همه برنامه های زنده به غیر از خبر باید حذف شوند تاریخ دستور هم دقیق می تونم بهتون بگم

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 16:38:26
    پاسخ
    7 32

    یه بار تو انتخابات به اصلاح طلبها اعتماد کردیم، کلاه گشادی رفت سرمون. تکرار کردن گفتن به همه لیست رای بدین. توی اون لیست افرادی مثل فاطمه حسینی بدون هیچ سابقه و صرفا بخاطر اینکه دختر صفدر خسینی، پروانه سلحشوری با اون نطق خنده دار در دفاع از سلطانی فر، عارف بدون حتی یک نطق در مجلس و... رو قرار دادن. دیگه گول اینا رو نمیخوریم.

    • ابوالفضل
      شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 18:46:13
      1 1

      اتفاقا پروانه سلحشوری یکی از بهترین انتخاب ها بود...

  • ترس
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 16:45:54
    پاسخ
    4 4

    خب که چی، حالا انگار کی میخواد مناظره کنه همه سرکار تشریف دارین♦☺☻♥•◘○

  • محمدعلی بدیع زاده
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 17:51:39
    پاسخ
    15 0

    مناظره بایدزنده وبدون سانسور باشد.ولی باید توسط رسانه های آزاد و دستگاههای نظارتی تمام گفتگوها برسی وقابل پیگیری باشد.تا اگر حرفی غیرواقع ودروغ گفته شدتا قبل ازروزرأی گیری به اطلاع مردم رسانده شود. که مردم نسبت به انتخابشان شناخت داشته باشند.

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 18:00:20
    پاسخ
    16 0

    من دوست دارم مناظره مثل سال های گذشته به طور زنده پخش بشه

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 18:23:19
    پاسخ
    15 0

    وقتی مستقیم و زنده پخش نشه ديگه مناظره نیست، یه اسم ديگه براش بگذارن،

  • محسن
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 19:37:44
    پاسخ
    20 1

    فیلم سینمایی میخوان درست کنن دیگه... آقا کات اینجاش خوب نشد

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 19:42:05
    پاسخ
    5 16

    به نظرم زنده و غیر زنده بودنش دیگه فرقی نداره . اینا فکر نمیکردن احمدی نژاد رد صلاحیت بشه این بود که دولت برا این که خیالش راحت باشه این کار را کرد الان که احمدی نژاد نیست روحانی دیگه مخالفتی نداره

  • اهوازی
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 19:57:59
    پاسخ
    11 0

    مناظره به زنده بودنش است زیرا اینطور است که مرد سیاست خودش را نشان خواهد داد و در اینجا دیگر خبری از مشاور و اتاق فکر خبری نیست و هر کسی که تسلط داشته باشد و مرد بحران است به خوبی خود را نشان خواهد داد البته سود دیگر ان جذابیت برنامه و کمک به رسانه ملی در تبلیغات قبل از مناظره بر می گردد

  • امیر
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 20:10:50
    پاسخ
    17 1

    سلام مردم میخوان واقعیت ها رو ببینن.متوجه بشن کدوم نامزد برنامه داره کدوم نامزد چیزی توچنته نداره مناظره ضبط شده یعنی مهندسی شده و این هیج فایده ای نداره

  • بی نام
    جمعه 1 اردیبهشت 1396 - 20:24:05
    پاسخ
    28 4

    به خاطر سانسوری که قرار انجام بشود بنده و خانواده ام رای نخواهیم داد

  • بی نام
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 07:34:51
    پاسخ
    0 1

    زنده و مرده اش یکیه

  • بی نام
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 08:12:11
    پاسخ
    2 1

    حالا که احمدی نژاد رد صلاحیت شده زنده پخشش کنن خیلی بهتره ....اگه احمدی بود که داغون بود

  • الف:ب
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 09:06:48
    پاسخ
    13 0

    مناظره غیر زنده مانند ساخت یک فیلم غیر واقعی است که به خورد مردم میدهیم و هیچ اهمیتی برای مردم ندارد./

  • سیما
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 09:48:41
    پاسخ
    11 11

    معلومه که قالیباف مخالفه چون نمیتونه جواب روحانی رو بده

  • بی نام
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 10:21:03
    پاسخ
    9 2

    فقط مناظره زنده

  • 1055
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 11:08:30
    پاسخ
    7 1

    کمترین فایده ی مناظره ی زنده اینه که مردم با شور و هیجان بیشتری مناظره ها رو دنبال می کنند ، حالا به هر دلیلی ، و این قطعن در تعداد رأی های شرکت کننده در انتخابات تأثیر مستقیم داره

  • هرچی
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 18:26:06
    پاسخ
    1 1

    خیلی جالبه که مخالفای دولت، صدا و سیمایی که چهار سال برای خراب کردن دولت از هیچ تلاشی دریغ نکرده رو همراه دولت میدونند

  • 123
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 18:34:22
    پاسخ
    1 0

    اگر مناظره زنده نباشه من رای نمی دهم

  • بی نام
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 20:19:46
    پاسخ
    3 0

    کسی که نتونه تو یه مناظره زنده از خودش و عملکردش دفاع کنه قطعا نمیتونه از حق 80 ملیون ادم دفاع کنه

  • بی نام
    شنبه 2 اردیبهشت 1396 - 22:00:31
    پاسخ
    0 0

    چی شد بالاخره این پخش زنده؟

ارسال دیدگاه

قوانین ارسال نظر
  • خبرآنلاین نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند
  • لطفا از نوشتن نظرات خود به صورت حروف لاتین (فینگلیش) خودداری کنید
  • اگرچه تلاش می‌شود نظرات ظرف 2ساعت تعیین تکلیف شوند اما نظراتی که پس از ساعت 19 نوشته شود حداکثر تا 9 صبح روز بعد منتشر می‌شوند
  • با توجه به آن که امکان موافقت یا مخالفت با محتوای نظرات وجود دارد، معمولا نظراتی که محتوای مشابه دارند، انتشار نمی‌یابند بنابراین توصيه مي‌شود از مثبت و منفی استفاده کنید.

0/700