واحد مرکزی خبر نوشت: احزاب سیاسی، نخبگان اجتماعی و سران عشایر سوریه از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات سوریه به ویژه در جنگ علیه گروه های تروریستی تکفیری قدردانی کردند.

 گروهی از احزاب سیاسی ، نخبگان اجتماعی و سران عشایر سوریه از مواضع حمایتی جمهوری اسلامی ایران در قبال تحولات سوریه به ویژه در جنگ علیه گروه های تروریستی تکفیری قدردانی کردند.

نخبگان سوری در مراسمی که برای تجلیل از جواد ترک آبادی سفیر کشورمان در دمشق برگزارشد، تاکید کردند، در سایه حمایت های جمهوری اسلامی ایران و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب بود که جبهه مقاومت در جنگ نیابتی تروریسم پایدار مانده و به پیرزوی های خیره کننده ای دست یافته است.

رئیس حزب مردم سوریه در سخنانی با اشاره به روابط دیرینه و تاریخی ملت های مسلمان ایران سوریه، گفت: روابط تهران ـ دمشق، براساس منافع سیاسی گذرا نبوده، بلکه مبتنی بر مشترکات مذهبی و مقابله با  ظلم و استکبار است.
شیخ نواف طراد الملحم که یکی از سران سرشناس عشایر سوریه است، در ادامه گفت :  امروز سرنوشت ما به یکدیگر گره خورده و جوانان ما برای دفاع از آرمان ها و تحقق اهداف مشترک جانفشانی می کنند.

در این مراسم شماری از شخصیت ها از جمله وائل حلقی نخست وزیر سابق سوریه و جهاد اللحام رئیس مجلس ملی سوریه در دوره گذشته شرکت کردند.

52310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 690155

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =