نماینده مردم ممسنی در تذکری با اشاره به اتحاد سپاه و ارتش تأکید کرد: عده‌ای در بیرون تلاش می‌کنند تا چنین وانمود کنند که در دولت مستقر نگاه متضادی به نیروهای نظامی وجود دارد.

به گزارش خبرآنلاین، نمایندگان همچون دو روز گذشته، صبح امروز بررسی رأی اعتماد به وزرای پیشنهادی را در دستور کار خود داشتند. در جریان این دستور کار، مسعود گودرزی نماینده ممسنی، در تذکری بر اتحاد سپاه و ارتش تأکید کرد. او گفت: یکی از مولفه های مجلس حرکت بر ریل انقلاب است. عده ای در بیرون -که صحنه گردان اصلیش نیروهای ضد انقلاب است- تلاش می‌کنند تا چنین وانمود کنند که در دولت مستقر نگاه متضادی به نیروهای نظامی وجود دارد.

او با بیان خاطره‌ای از صیاد شیرازی، توضیح داد: این را لازم است عرض کنم که صیاد شیرازی وقتی در جبهه ها می‌گفتند «ارتشی و سپاهی دو لشکر الهی»، ایشان گفتند نه! «ارتشی و سپاهی، یک ارتش الهی». امروز به برکت انقلاب اسلامی، ارتشی ها، پاسداران انقلاب هستند. لذا ارتش و سپاه منسجم و متعهد زیر چتر انقلاب هستند.

خارج شدن موافقان و مخالفان از موافقت و مخالفت، موضوعی بود که عباسعلی پوربافرانی نماینده نائین در رابطه با آن به هیئت رئیسه تذکر داد و گفت: هیئت رئیسه باید خودی نشان دهد تا ناطق اگر از روند خود خارج شد تذکر بگیرد.

این موضوع از سوی یحیی کمالی پور نماینده جیرفت هم مورد تذکر قرار گرفت. او تأکید کرد: دوستان به جای آنکه به نحوه ماهیتی برنامه های وزرا بپردازند، به شکل استعاره و کنایه حرف می زنند. در این مدت دولتی ها در صحن مجلس در رفت و آمد هستند و امکان شنیدن بحث های تخصصی با این شرایط وجود ندارد. ما انتظار داریم هیئت رئیسه شرایطی را فراهم کند تا در فضایی آرام به نظرها توجه کنیم.

27217

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =