۰ نفر
۳۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲
پیغام محرمانه بارسلونا برای کوتینیو

ورزش‌سه نوشت:در روزهایی که به نظر می‌رسد کوتینیو از بارسا بسیار دور شده باشد، اسپورت ادعا کرد که پیغامی محرمانه روز گذشته برای ستاره برزیلی لیورپول ارسال شده است.

برخلاف هفته گذشته، حالا نشریات بارسلونا تنها از دمبله، میشل سری و بعضا دی ماریا می نویسند. اینگونه به نظر می رسد که بارسلونا امید خود به جذب کوتینیو را از دست داده است.

در انگلیس تاکید دارند که کوتینیو فصل بعد در لیورپول باقی خواهد ماند و بارسلونا از جذب او ناامید شده است. تمامی پیشنهادات بارسا برای این بازیکن نیز بلافاصله از سوی لیورپولی ها رد شده که نشان از عزم بالای آنها برای حفظ ستاره برزیلی دارد.

در همین رابطه اسپورت ادعا کرد که روز گذشته مسئولان بارسا برای کوتینیو پیغام فرستاده اند که هرگز از جذب او ناامید نشده اند و اینکه او برای شان یک اولویت محسوب می شود. بارسلونا به کوتینیو اطمینان خاطر داده است که تا روز آخر نقل و انتقالات تلاش خواهد کرد او را به خدمت بگیرد.

طبق ادعای اسپورت و همچنین موندودپورتیوو، روز جمعه در مراسم قرعه کشی مرحله گروهی لیگ قهرمانان و لیگ اروپا در موناکو، بارسلونا پیشنهادی جدید برای کوتینیو به لیورپول ارائه خواهد داد؛ پیشنهادی که امیدوار است مورد قبول قرار بگیرد. 

از سوی دیگر مارکا ادعا کرده است که بارسلونا ناامید از جذب کوتینیو قصد دارد از مبلغی که برای جذب این ستاره برزیلی کنار گذاشته بود، برای جذب میشل سری(نیس) و دی ماریا(پی اس جی) استفاده کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 699923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =