ایسنا نوشت: نمایندگان ایالت کنتاکی در کنگره آمریکا با شلیک تیر جان خود را گرفت. این اقدام تنها چند روز پس از آن انجام شد که یک زن تاکید کرد در ۱۷ سالگی مورد آزار و اذیت جنسی این نماینده قرار گرفته است.

به گزارش شبکه خبری فاکس نیوز، به گفته پلیس، "دن جانسون" ۵۷ ساله از جمهوری‌خواهان مجلس نمایندگان آمریکا عصر چهارشنبه به وقت محلی روی یک پل دست به خودکشی زد، جنازه‌اش روی آب آمد و سلاح هم در همان اطراف پیدا شد. پیش از آن، جانسون در پیامی فیس‌بوکی گفته بود که "این ادعاها ساختگی است و تنها خداوند حقیقت را می‌داند."

دوشنبه مرکز تحقیقات کنتاکی شکایت زنی را منتشر کرده بود که تاکید داشت در اول ژانویه ۲۰۱۳ مورد اذیت و آزار جنسی از سوی دن جانسون قرار گرفته است. این زن می‌گوید در شب واقعه در منزل او مهمان بوده است و همان زمان از جانسون شکایت کرد اما پلیس لوئیسویل پرونده را بدون ایراد اتهام بست.

جانسون سه‌شنبه به خبرنگاران گفته بود این اتهامات "تماما ساختگی" است اما رهبران احزاب جمهوری‌خواه و دموکرات خواستار استعفای او شده بودند.

52311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 12 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام A1 ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۴
    0 0
    این نماینده کشور امریکای جهانخواره که از شرمش خودکشی میکنه حالا در کشور اسلامیه ما اگر همچین اتفاقی برای نماینده های ما اتفاق بیفته چند نفرشان خود کشی میکنن؟در چند سال پیش در یکی از استانها رابطه مسولی با زن شوهر دار زن یکی از کارمندهایش که پی نخود سیاه به ماموریت فرستاده بودش لو رفت ایشان اول انکار کردند بعد که فیلم فجیعش با صحبتهای فجیعترش همه جا پخش شد ایشان با کمال پررویی گفت که محلل بوده و حاضر هست هر کسی مشکل داشت با کمال میل محللش بشود و جالبتر اینه که هیچ مسولی هم برخوردی با ایشان نکرد