فراز فاطمی از شرایط این روزهای استقلال و پرسپولیس می‌گوید.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ فراز فاطمی از جمله همان یاغیانی است که در دهه 80 هم پیراهن آبی استقلال را بر تن کرد و هم پیراهن قرمز پرسپولیس را. کاری که بازیکنانی نظیر مهدی هاشمی نسب و نیکبخت واحدی هم انجام دادند اما این اتفاق برای فراز با حاشیه کمتری افتاد. همین حاشیه کمتر به او کمک کرد تا در دوران بازی اش در هر دو تیم به موفقیت های گوناگونی دست یابد و حالا بعد از پایان دوران فوتبالش هم بدون هیاهوی خاصی، در عرصه مربیگری فعالیت می کند. دقایقی با فراز فاطمی،مهاجم قدبلند سال های نه چندان دور فوتبال ایران همکلام شدیم تا از او درباره تیم های سابقش بپرسیم.

بحث را از استقلال شروع کنیم. تیمی که شما در آن مطرح شدید. نظرتان در خصوص استقلال و شرایط این روزهای این تیم چیست؟ چند برد پیایپی و حالا تساوی های پشت سر هم.

استقلال چند هفته ای داشت به بهترین شکل ممکن نتیجه می گرفت و کاملا فوق العاده بود اما باید بگویم که تیم های حریف هم بیکار ننشسته اند و بدون شک استقلال را آنالیز کرده اند.یکی یکی بازیکن ها را بررسی کرده اند و به نظر من دست شفر برای حریفان رو شده است.

راهکاری برای این مشکل دارید؟

فکر می کنم استقلال باید چند تاکتیک داشته باشد تا در مواقعی که کار گره می خورد شیوه بازی خودش را عوض کند.در غیر این صورت وقتی بقیه حریفان دست آنها را خوانده باشند کار به مشکل می خورد.

آنها می توانند قهرمان جام حذفی شوند؟
هر چیزی ممکن است.آنها پتانسیل این را دارند که در جام حذفی قهرمان شوند.

برسیم به پرسپولیس که شما در این تیم هم سابقه حضور دارید. شرایط صدرنشین لیگ ایران را چطور ارزیابی می کنید؟ ضمن اینکه پرسپولیس یکی دو بازی است که در لحظات پایانی به گل می رسد.

آنها فوق العاده اند.دو،سه سالی است که دارند نتایج خوبی می گیرند و امسال هم بالای 95 درصد قهرمان لیگ برتر می شوند.برانکو در این تیم خوب کار کرده و با وجود اینکه در مواقعی کمبود بازیکن داشته اند اما نظم تیمی خودشان را به خوبی حفظ کرده اند.گل هایی که آنها در دقایق آخر می زنند نشان از توان بالای بدنی این تیم دارد و انسجامی که برانکو به تیم تحمیل کرده است.به نظر آن ها امسال هم قهرمان لیگ برتر خواهند شد.

فراز فاطمی که هم در استقلال بازی کرده و هم در پرسپولیس در حال حاضر طرفدار کدام یک از این دو تیم است؟

واقعا برای من فرقی نمی‌کند در هر دو تیم دو، سه سال بازی کرده‌ام و هر دو را دوست دارم. با هر دو تیم قهرمان شده‌ام و خاطرات خیلی خوبی دارم. برای همین می گویم که هیچ فرقی این دو تیم برایم ندارد. سال ۸۶ با پرسپولیس قهرمان شدم و نیم ساعت داشتم گریه می‌کردم و با استقلال هم قهرمان شدم و بسیار خوشحال بودم. 

254 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 748781

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 6 =