نخستین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران در سالن مستقل

محمد مساوات، سمانه زندى‌نژاد، پویان باقرزاده، احمد سلگی، مهدی ساکى، رضا کولغانى، ماکان اشگوارى، بهرنگ صمدزادگان، على پناهى، گلرخ نفیسی و پانته‌آ آرمانفر هنرمندان حاضر در نخستین سالانه اجراهای بینارشته‌ای تهران هستند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نخستين سالانه بينارشته‌ای تهران (سابت) با مديريت هنری حميد پورآذری، كارگردان باسابقه تئاتر از نيمه آذر در سالن تئاتر مستقل آغاز می‌شود.

این سابت با هدف ايجاد گفت‌وگو و همكاری ميان هنرمندان معاصر در رشته‌های مختلف هنر تعريف شده و قرار است حاصل اين تبادل‌ها و تعامل‌ها، هر سال در قالب چند اجرا در يک رپرتوار مشترک به مدت يک ماه ارائه شود تا هنرمندان رشته‌های گوناگون هنر شامل تئاتر، تجسمی و موسيقی برای تاليف و خلق اجراهای مشترک گرد هم آيند.

مديريت هنری نخستين سالانه اجراهای بينارشته‌ای را حميد پورآذری بر عهده دارد و از هنرمندان سرشناس و فعالی چون محمد مساوات، سمانه زندى‌نژاد، پويان باقرزاده، احمد سلگی در حوزه تئاتر، مهدی ساكى، رضا كولغانى، ماكان اشگوارى و رام در حوزه موسیقی و بهرنگ صمدزادگان، على پناهى، گلرخ نفيسی، پانته‌آ آرمانفر در حوزه هنرهای تجسمی به عنوان اولین هنرمندان نخستين دوره دعوت به عمل آمده است.

حاصل تعامل این هنرمندان در دوره اول و برآيند چالش‌های آثار خلق شده آنان از نيمه آذر در سالن تئاتر مستقل به مدت يک ماه و با ٦٠  اجرا روی صحنه می‌رود.

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 726786

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =