فریدون همتی ضمن گرامیداشت 16آذر که مقارن با روز دانشجو است و تبریک این روز به تلاشگران عرصه علم و جهاد از دانشجویان به عنوان وجدان بیدار جامعه یاد کرد.

به گزارش خبرگزاري خبرآنلاين از قزوين؛در پی فرارسیدن 16آذر سالروز شهادت دانشجویان مهدی شریعت رضوی، احمد قندچی و مصطفی بزرگ نیا که به روز دانشجو نامگذاری شده است فریدون همتی استاندار قزوین ضمن صدور پیامی این روز تاریخی را به همه دانشجویان و دست اندرکاران آموزش عالی کشور تبریک گفت و سرافرازی آنها را از یکتای بی همتا خواستار شد.

متن پیام فریدون همتی استاندار قزوین به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم در تقویم جمهوری اسلامی شانزدهم آذرماه با بزرگداشت یاد و نام شهیدانی پیوند خورده که برای استقلال، آزادی و استقرار نظام مبتنی بر اراده و خواست مردم شریف و سرافراز ایران اسلامی، جان شیرین خویش را فدا کردند. امروز بزرگداشت شانزده آذر در حقیقت ادای احترام به همه کسانی است که در مسیر ارزشمند دستیابی به استقلال، آزادی و سربلندی ایران قدم برداشته و مجاهدت می کنند. جامعه ی دانشگاهی در پرتو مشعل پر فروغ شانزده آذر باید در اندیشه پیمودن راهی باشد که به آینده ای روشن منتهی شود، آینده ای که بدون تردید سرشار از عشق و امید و بر پایه خردورزی، آزادی و حفظ کرامت های انسانی و ارزش های والای دینی استوار است. در این راستا همانگونه که امام راحل(ره) دانشگاه را مبدا تحولات دانستند همه باید تلاش کنیم تا دانشگاه فضای امید، نشاط و پویایی خود را برای ایفای نقش سازنده اش در پیشرفت و آبادانی ایران اسلامی حفظ کند و فرزندان عزیز کشورمان نیز به انجام رسالت بزرگی که دارند اهتمام بورزند.

اینجانب ضمن گرامیداشت حماسۀ 16آذر و یاد و خاطره شهدای عزیز دانشجو این روز را به تمامی دانشجویان و اساتید دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی بویژه دانشجویان پویا، پرسشگر، پرنشاط و مطالبه گر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی استان قزوین تبریک عرض نموده و امیدوارم با احترام به سلایق مختلف سیاسی و ارج نهادن به تضارب آرا و تعاطی افکار و اندیشه ها در محیط های علمی و دانشجویی شاهد همدلی و هم افزایی روز افزون همه نیروها و ظرفیت های علمی و انسانی در سایه توجه به منویات و فرمایشات مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) باشیم و در دولت تدبیر و امید جناب دکتر روحانی بتوانیم راه بنیانگذار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی را تداوم بخشیده و در مسیر خدمتگذاری صادقانه و خالصانه به ملت فهیم، عدالتخواه و آزاده ایران اسلامی بیش از پیش کوشا باشیم.

فریدون همتی استاندار قزوین

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 609353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =