تیم‌های سپاهان و پرسپولیس امروز از ساعت ۲۰ یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته هفتم رقابت‌های لیگ‌برتر فوتبال کشور را در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛این اولین باری است که پرسپولیسی‌ها پا به نقش جهان می‌گذارند و شاگردان برانکو می‌خواهند شکست بدموقع هفته گذشته برابر پیکان در آزادی را جبران کنند تا بیش از این از تیم شگفتی‌ساز پارس‌جم عقب نمانند. آنها یک چشم‌شان هم به بازی فردای تیم بوشهری برابر سایپا خواهد بود. اما پرسپولیس ۱۳ امتیازی برای رسیدن به پارس‌جم ۱۶ امتیازی فقط نیاز به این دارد که بازی امروز برابر سپاهان را با برد پشت سر بگذارد.

در مقابل تیم زلاتکو کرانچار اصلا وضعیت خوبی ندارد. زردهای اصفهان فصل را اصلا خوب آغاز نکردند و هفته گذشته نیز با نتیجه ۲-۰ در اهواز مقابل فولاد شکست خوردند. سپاهان در حال حاضر از شش بازی قبلی خودش شش امتیاز کسب کرده و در جایگاه سیزدهم جدول قرار دارد. جایگاهیی که اصلا مطابق میل طرفداران این تیم نیست.

فصل گذشته در جریان در دو بازی رفت و برگشت سپاهان برابر پرسپولیس شکست خورد و شاگردان برانکو می‌خواهند حالا که برای اولین بار در نقش‌جهان بازی می‌کنند این آمار خوب را حفظ کنند. این دومین تقابل برانکو با یک مربی هموطن خودش است که به جذابیت‌های بازی اضافه می‌کند. سرمربی پرسپولیس پیش از این در دیدار تیمش برابر گسترش‌فولاد موفق به شکست بوناچیچ شده بود.

قرمزها روز سه‌شنبه هفته آینده نیز دیدار بسیار حساسی در جریان رقابت‌های نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا دارند. تیم برانکو به نظر کمی خسته می‌آید، اما او در این فصل بازیکنان بیشتری نسبت به فصل قبل دارد که می‌تواند از آنها استفاده کند.

تیم سپاهان در بازی‌های خانگی این فصل سه تساوی کسب کرده و هنوز موفق به پیروزی نشده است. پس شاگردان کرانچار برای عبور از این آمار منفی نیاز به ارائه یک نمایش قدرتمند برابر قهرمان فصل گذشته لیگ دارند. هر دو تیم بدون شک در دیدار امروز برای برد خواهند جنگید و این بر جذابیت‌های بازی اضافه می‌کند.

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 709709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =