قرعه‌کشی لیگ برتر والیبال با حضور ۱۱ تیم انجام شد که تیم شهرداری ارومیه در هفته اول به مصاف نماینده گنبد خواهد رفت.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، سی و دومین دوره مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه های برتر ایران «جام شهید حججی» که قرار است از روز یکشنبه ۱۶ مهرماه آغاز شود امروز در فدراسیون والیبال قرعه کشی شد.

در این رقابت ها که ۱۱ تیم‌ پیکان، بانک سرمایه، کاله مازندران، سایپای تهران، شهرداری ارومیه، شهرداری تبریز، خاتم اردکان، سازمان عمران شهرداری ساری، ایرانیان گنبد، رعد پدافند کاشان و تیم ملی والیبال نوجوانان شرکت دارند در هفته نخست تیم شهرداری ارومیه به مصاف تیم ایرانیان گنبد خواهد رفت.

بر طبق اعلام سازمان لیگ فدراسیون والیبال برنامه هفته اول مسابقات به شرح زیر است:

رعد پدافند کاشان - سازمان عمران شهرداری ساری
شهرداری تبریز - پیکان تهران
تیم ملی نوجوانان - خاتم اردکان
سایپای تهران - کاله مازندران
شهرداری ارومیه - ایرانیان گنبد

تیم بانک سرمایه قهرمان فصل قبل هم در هفته نخست استراحت خواهد داشت ضمن اینکه میزبان و میهمانان بازی های هفته نخست از طریق سازمان لیگ اعلام خواهد شد.

بر اساس تصویب این نشست، لیگ برتر سال ۹۶ در دو مرحله مقدماتی و پلی آف برگزار می شود که دیدارهای مرحله پلی آف به شکل دو برد از سه بازی خواهد بود.
در دور مقدماتی ۱۱ تیم شرکت کننده در یک گروه مسابقات خود را به شکل گروهی پیگیری می کنند و هشت تیم برتر به مرحله پلی آف صعود خواهند کرد.
پلی آف نیز در سه مرحله به شکل سه برد از پنج بازی می شود تا در نهایت چهار تیم برتر این رقابت ها معرفی می شوند.

با توجه به اینکه تیم شهرداری ورامین در تلاش برای حضور در این رقابت هاست، این تیم در صورت طی کردن مراحل مد نظر سازمان لیگ، به لیگ اضافه خواهد شد و آخرین مهلت این تیم برای برطرف کردن مشکلاتش، چهارشنبه ۱۲ مهرماه خواهد بود.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 711515

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =