ارسال اولین محموله کمک های مردمی خوی به مناطق زلزله‌زده

عصر امروز اولین محموله کمک های مردمی شهرستان خوی به مناطق زلزله زده غرب کشور ارسال می شود.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، اولین محموله کمک های مردم خوی عصر امروز به مناطق زلزله زده ارسال می شود.
این خبر را فرماندار خوی در جلسه ستاد مدیریت بحران که در سالن اجتماعات شماره ۲ فرمانداری تشکیل شد، اعلام کرد و گفت: برای ابراز همدردی و کمک به زلزله زدگان کشورمان همه دستگاههای اجرایی و مردم خوی اعلام همکاری کردند که از همه آنها بخصوص مردم شریف خوی تقدیر و تشکر می کنم.
سید محمد عابدی افزود: برای جمع آوری کمک های مردمی در دو منطقه شهر خوی(میدان ولیعصر- فلکه مرکزی و میدان بسیج) چادرهای هلال احمر استقرار یافته اند.
وی اقلام مورد نیاز زلزله زدگان را پتو- آب معدنی و انواع کنسرو با تاریخ مصرف طولانی- حبوبات، برنج اعلام کرد و اظهار داشت: مردم می توانند کمک های خود را به این چادرها تحویل دهند.
عابدی از ارسال اولین محموله کمک های مردم خوی نیز خبر داد و گفت: اولین محموله کمک های مردم خوی شامل ۵ هزار دستگاه چادر- ۱۵۰۰ تخته پتو- ۵ هزار ست انواع ظروف و ۱۰ هزار بطری آب معدنی عصر امروز از محوطه هلال احمر خوی به مناطق زلزله زده ارسال خواهد شد.
فرماندار خوی با اظهار اینکه بهترین کمک به مردم زلزله زده کمک های نقدی است تا افلام مورد احتیاج آنها از جمله دارو و مواد غذایی خریداری شود، افزود: شماره حساب مشترک ۹۹۹۹۹ نزد بانک های ملی، صادرات، تجارت، سپه، رفاه، مسکن، دی، پارسیان، شعر و آینده برای جمع اوری کمک های نقدی مردم افتتاح شده است و مردم مومن و نوع دوست خوی می توانند کمک های نقدی خود را به این حساب واریز نمایند.
در جلسه ستاد مدیریت بحران خوی بخشداران بخش های مرکزی، قطور، صفائیه و ایواوغلی آمادگی مردم این مناطق و کارخانه های واقع در این بخش ها را برای اهدای هر نوع کمک های نقدی و جنسی اعلام کردند و همچنین گفتند: مردم و شهرداران و دهیاران و شوراهای این بخش ها آماده اند با ارسال ماشین آلات و نیروی انسانی در امور بهداشتی و تنظیف شهرها و روستاهای زلزله زده و اسکان مردم و تهیه وسایل مورد نیاز آنها کمک نمایند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727564

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 12 =