پا قدم خوب استاندار؛ شهرداری جوان از باخت، برد ساخت / مهابادی ها به آمل باختند

هفته سوم لیگ دسته اول والیبال با برد شهرداری جوان ارومیه و باخت مقاومت مهاباد برگزار شد.

به گزارش خبرآنلاین آذربایجان غربی، هفته سوم لیگ دسته اول والیبال برگزار شد.

در یکی از این مسابقات در ارومیه، تیم شهرداری جوان در حالی برابر راه یاب ملل مریوان به پیروزی ۳ بر ۲ دست یافت که نماینده ارومیه ست های اول و دوم را با امتیازات مشابه ۲۵ بر ۲۱ به حریف خود واگذار کرد ولی بعد از ورود محمدمهدی شهریاری استاندار جدید آذربایجان غربی و اولین تماشای یک دیدار والیبال در سالن ۶۰۰۰ نفری غدیر (دورنالاریوواسی) روند بازی تغییر و نماینده ارومیه در ۳ ست بعدی با امتیازات ۳۰-۲۸، ۲۵-۱۸ و ۱۵-۱۱ بر میهمان خود غلبه و در پایان به پیروزی ۳ بر ۲ دست یابد.

نکته جالب این بازی، حضور استاندار آذربایجان غربی در سالن در حاشیه بازدید از روند جمع آوری کمک های مردمی "پویش انسانیت" برای کمک به زلزله زدگان غرب کشور بود که روند بازی بعد از این اتفاق به سود نماینده ارومیه بازگشت.

در دیگر دیدار و در مهاباد، تیم کاله جوان مازندران دست به کار بزرگی زد و با نتیجه ۳ بر یک مقاومت مهاباد را در حضور یکهزار هوادار مهابادی شکست داد.
مازندرانی ها ست های اول، سوم و چهارم را بترتیب با امتیازات ۲۵-۱۷، ۲۵-۲۳ و ۲۶-۲۴ بردند و تنها ست دوم را ۲۷-۲۵ به میزبان مهابادی خود واگذار کردند.

به این ترتیب و با نتایج رقم خورده شهرداری جوان ارومیه با ۳ برد و ۷ امتیاز در رده دوم جدول گروه الف قرار گرفت و مقاومت مهاباد بدون برد و یک امتیاز در رده ششم جدول باقی ماند.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 728020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 13 =