جامعه مدرسین حوزه علمیه با صدور بیانیه ای ضمن گرامیداشت یاد و خاطره قیام پانزدهم خرداد و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، از عموم مردم شهرهای همجوار جهت حضور در مرقد نورانی امام خمینی (ره) و عموم ملت شریف ایران برای شرکت در مراسم هایی که به همین مناسبت در سراسر کشور برگزار می گردد دعوت بعمل می آورد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، متن بیانیه جامعه مدرسین حوزه علمیه قم که به امضای آیت الله یزدی رئیس شورای عالی این نهاد حوزوی رسیده به این شرح است:
بسم الله الرحمن الرحیم
چهاردهم خرداد ماه یادآور اندوه ارتحال مردی است که با اعتماد به قدرت پروردگار و باور قلبی به نصرت الهی و اتکا به آموزه های اسلام ناب محمدی(صلی‌الله علیه و آله و سلم) نهضتی را رهبری کرد که اکنون فروغ و نورانیت آن حرکت، امید بخش تمام مستضعفان و محرومان جهان است.
امام خمینی(ره) این معمار کبیر انقلاب اسلامی با اعتقاد به خدا و با همراهی مردم در مخالفتی صریح با جبهه‌ی مستبدان داخلی و قلدران بین المللی و مستکبران در قیام شور‌انگیز 15 خرداد نهالی کاشت که امروز به درختی تنومند و پر ثمر تبدیل شده است، درختی که با خون شهدای 15 خرداد آبیاری شد و انقلابی بر پایه‌ی معنویت و خرد ورزی را بنیان نهاد.
امروز در آستانه بیست و هشتمین سالگرد عروج ملکوتی آن پیر فرزانه، پاسداشت یاد و خاطره آن امام خوبیها و حرکت در مسیر آرمان ها و اصول مکتب امام، ما را در پیشبرد هرچه بهتر و سریعتر اهداف نظام اسلامی یاری خواهد کرد.
امام راحل از بین ما رفت ولی بحمد الله راه پر رهرو و اهداف بلندی که داشت توسط خلف صالحش حضرت آیت الله العظمی خامنه ای «مدظله العالی» ادامه یافت.
اصول مکتب امام در توجه به خدا و کمک به محرومان، مبارزه بی امان با کفر و استکبار و همچنین دفاع قاطعانه از اخلاق و احکام اسلامی امروز پیش روی ماست و ما مکلفیم با تمام همت و جدیت پاسدار این اصول باشیم و برای تحقق آن در مسیر رهنمود‌های مقام معظم رهبری «مدظله العالی» گام برداریم.
جامعه مدرسین حوزه علمیه قم ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات برای همه ی میهمانان خوان رحمت الهی و گرامیداشت یاد و خاطره قیام پانزدهم خرداد و سالروز رحلت حضرت امام خمینی(ره)، از عموم مردم شهرهای همجوار جهت حضور در مرقد نورانی امام خمینی (ره) و استماع بیانات مقام معظم رهبری «مدظله العالی» در 14 خرداد ماه و عموم ملت شریف ایران که بدلیل بعد مسافت و شرایط روزه داری امکان حضور در این مراسم را ندارد برای شرکت در مراسم هایی که به همین مناسبت در سراسر کشور برگزار می گردد دعوت بعمل می آورد.
و السلام علیکم و رحمه الله و برکاته
محمد یزدی
رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم

46
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 672211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =