دهمین نمایشگاه بین المللی سنگ با حضور بیش از ۴۰۰ شرکت داخلی و خارجی در فضایی به وسعت ۹۰ هزار متر مربع شامل ۲۰ هزار مترمربع فضای سرپوشیده و ۷۰ هزار مترمربع فضای باز در محل دائمی نمایشگاه بین المللی سنگ ایران در نیم ور محلات برگزار می گردد.

به گزارش خبرآنلاین، در این دوره از نمایشگاه بخشهای فراوری سنگهای تزئینی، سنگهای خام، ماشین آلات فراوری سنگ،ماشین آلات و تجهیزات معدنی،ماشین آلات و تجهیزات فراوری و تجهیزات وسایل مصرفی در قالب ۵ سالن مجزا می باشد و حدود ۸ هزار تن سنگ خام از ۱۵۰ معدن کشور در فضای باز نمایشگاه به نمایش گذاشته خواهد شد .
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی بیان کرد : علاوه بر حضور چشمگیر فعالان حوزه سنگ کشور ، شرکت کنندگانی از کشورهای برزیل، ایتالیا، هند، چین،ترکیه و افغانستان در قالب پاویون نمایشگاهی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و طبق هماهنگی های بعمل آمده هیات های تجاری از کشورهای ترکیه، چین، هند، پاکستان،کانادا،روسیه،آذربایجان،عمان،عراق،نیجریه،برزیل، غنا و مصر از نمایشگاه بازدید می نمایند. همچنین برای اولین بار مجلات تخصصی سنگ از کشورهای ترکیه، هند و ایتالیا در نمایشگاه حضور خواهند داشت.
حاجی پور یاد آور شد : همزمان با برگزاری این نمایشگاه و با حضور شرکت کنندگانی از ۴۰ کشور دومین مسابقه بین المللی عکس ، داستان کوتاه ، خطاطی و کاریکاتور با موضوع سنگ نیز برگزار و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد .
وی اظهار داشت : اولین نشست هم اندیشی صنعت سنگ کشور با حضور بخش دولتی و بخش خصوصی با موضوع بررسی راهکارها و موانع و مشکلات بخش تولید و صادرات سنگ و معدن و نحوه تعامل بخش خصوصی و دولتی برگزار می گردد که ازدیگر ویژگیهای برگزاری این نمایشگاه است.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 715988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 9 =