جابر انصاری بازیکن استقلال که معمولا گل‌های حساسی برای این تیم در طول فصل می‌زند، در فصل جدید هم یکی از امیدهای علیرضا منصوریان خواهد بود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛جابر هم به فصل جدید بسیار خوش بین است و اعتقاد دارد استقلال نسبت به فصل گذشته به طور قطع عملکرد بهتری خواهد داشت. وقتی در این باره با جابر می پرسیم، پاسخ می دهد: «بی شک ما تمام تلاش مان این است که نسبت به فصل قبل عملکرد بهتری داشته باشیم. فراموش نکنید سال قبل شرایط تیم فرق می کرد و امسال شرایط بهتر شده است. ناهماهنگی تا حدود زیادی از بین رفته است و قطعا هوادار استقلال جواب صبر و حوصله اش را امسال می گیرد. ما خیلی با تجربه تر از فصل قبل شده ایم.»

او در پاسخ به این سوال که آیا فکر می کنی استقلال قدرتمند بسته شده است، چنین جوابی می دهد: «خدا را شکر تیم خوبی بسته شده است. اکثر بچه ها ماندند و بازیکنان با تجربه و خوبی هم اضافه شدند. ما امسال تیم با تجربه تر و بهتری هستیم. استقلال طرفدار دارد و باید قدرتمند بسته شود. امیدوارم که سال خوبی را سپری کنیم.»

پرسپولیس هم امسال قدرتمند بسته شده است و جابر انصاری هم به این نکته اشاره می کند: «پرسپولیس هم سال گذشته قهرمان لیگ برتر شد و امسال هم می خواهد مدعی قهرمانی باشد. فکر می کم رقابت داغی با پرسپولیس خواهیم داشته. البته نباید از تیم هایی چون سپاهان، ذوب آهن، فولاد و... هم غافل شویم. به نظرم لیگ سختی در انتظار تیم هاست.» 

 

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 688628

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =