در ۲۵مهرماه، فاش شدن عملیات جاسوسی آمریکایی‌ها در فضای کشورمان که باعث ایجاد نقاط نورانی در مناطق جنوب شده بود، پربازدیدترین مطلب بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس سیاسی پاسخ یک مقام نظامی به این پرسش را بخوانید: چرا ترامپ از گزینه نظامی علیه ایران حرفی نزد؟ همچنین مخاطبان این سرویس خواستند بدانند اشیای نورانی در برخی نقاط کشور چه ارتباطی با ماهواره جاسوسی آمریکا دارند؟ در این سرویس پاسخ نهاوندیان به سی‌ان‌ان درباره قابل مذاکره بودن برجام هم پربازدید بود.

در پربازدیدترین خبر سرویس اقتصادی، فاش شد اصفهانی‌ها چندهزار میلیارد تومان طلا در خانه‌هایشان نگهداری می‌کنند؟ همچنین خبر پربازدیدی درباره جزییات ورود ۱۰ کشتی‌ کره‌ای توجه مخاطبان را جلب کرد و مردم خواستند بدانند چطور بساط اسکناس از جیب ایرانی‌ها جمع شد.

در سرویس فرهنگی خبر درگذشت بازیگر «بازی تاج و تخت» پربازدیدتر از سایر اخبار بود. همچنین خبر پربازدید دیگری گفت بازیگر سرشناس با موتورسیکلت تصادف کرد. یک مسئول هم اعلام کرد باید کمال تبریزی در تلویزیون عذرخواهی کند.

در سرویس جامعه، اعلام شد طوفان در راه تهران است. همچنین نقل قولی از رئیس کمیته امداد، فتاح خطاب به روحانی پربازدید بود که گفت: یارانه‌‌ها را قطع کنید من فحش‌ها را می‌پذیرم! در این اوضاع و احوال، خبر دستگیری یک مقام قضایی در اردبیل هم بازدید زیادی داشت.

در سرویس بین الملل تحلیل فرانس۲۴ از آزادی کرکوک مخاطبان زیادی را به خود اختصاص داد. همچنین خبر پربازدیدی گفت پادشاه عربستان نتایج همه‌پرسی اقلیم کردستان را رد کرد. در این سرویس گزارشی عنوان کرد کرکوک اختلافات کردها را برملا کرد!

در آگهی پربازدید سرویس طنز هم مخاطبان فهمیدند جلد آخر دادگاه مرتضوی رسید!

57231

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 718229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =