رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم، گفت: از این پس و طبق تصریح قانون کار و همچنین الزام وزارت کار، هیچ یک از اتباع بیگانه حق فعالیت بعنوان استادکار در بخش تخصصی ساختمان را ندارند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از قم، اکبر شوکت، شامگاه دوشنبه در انتخابات انجمن صنفی کارگران ساختمانی آلموتور بند استان قم، که با حضور جمع کثیری از کارگران و استادکاران در محل مسجد رضائیه قم برگزار شد، اظهار داشت: امیدواریم فعالیت کارگران و استادکاران ساختمانی در تشکلات کارگری روز به روز افزایش یافته و شاهد توجه بیشتر مسئولان به این قشر باشیم.
وی با بیان این که از مدت ها پیش به دنبال ایفای حقوق کارگران ایرانی در بخش ساختمان و جلوگیری از فعالیت غیر قانونی اتباع بیگانه بودیم، گفت: از این پس و طبق تصریح قانون کار و همچنین الزام وزارت کار، هیچ یک از اتباع بیگانه حق فعالیت بعنوان استادکار در بخش تخصصی ساختمان را ندارند.
رئیس کانون کارگران ساختمانی استان قم در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به بیمه شدن بیش از یک میلیون کارگر ساختمانی در کشور، گفت: از این تعداد، حدود 20هزار کارگر ساختمانی در استان قم، تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی قرار گرفتند.

 

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736261

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد A1 ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۶/۰۹/۲۱
    1 0
    سلام در کشور خودمان این همه بیکار داریم اما متاسفانه هیچکس به فکر نیست.همانطور که اخبار را دنبال میکنید در یزد یک نفر با مدرک فوق لیسانس رفتگر شهرداری است.