سرمربی تیم پرسپولیس در کنفرانس خبری پس از بازی مقابل سیاه‌جامگان حاضر شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ برانکو ایوانکویچ سرمربی تیم پرسپولیس پس از تساوی 1-1 مقابل سیاه جامگان در کنفرانس خبری پس از بازی حاضر شد. 

برانکو در ابتدا گفت:« از بازی راضی نیستیم.لحظات چالش برانگیز زیادی بود که می توانست به نفع ما باشد اما خب باید فیلم بازی را دید و بعد نظر داد. اما بعضی چیزها را می شد از توی هواپیما هم دید که طبیعی است از این موضوع ناراضی باشیم.»

او ادامه داد:« طبیعی است که در طول یک بازی نمی شود مدام حمله کرد. می خواستیم با یک بازی مبتنی بر پاسکاری به موقعیت برسیم که رسیدیم. شانس های زیادی داشتیم و باید می زدیم. گل علیپور هم احتمالا سالم بود. به هر حال نبردیم.»

سرمربی سرخ پوشان در خصوص عملکرد داور گفت:« من اصلا نمی‌دانم چرا ما باید قوی‌تر از داور باشیم؟ داوری باید محترمانه و صادقانه باشد؛ ایشان به تمام وظایف خود عمل کرد؛ نمی‌دانم مشکل کجا بوده است؛ ما فرصت‌های گل زیادی به وجود آوردیم و تنها شانس آنها در دقیقه دوم، سوم نیمه اول بود؛ روی گلی هم که آنها زدند نمی‌دانم کجای کار ما ایراد داشت. »

برانکو در آخرین بخش سخنانش در خصوص کامیابی نیا گفت:« کامیابی نیا عمل جراحی داشته و من در جلسه دیروزمان تلاش کردم تا او را از لحاظ روحی آماده کنم. او قطعا در عمان بازی خواهد کرد و انتظار داریم در خدمت و نتیجه تیم باشد.»


254 41

 

 

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 698100

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =