مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان گفت: دو باب چایخانه که در منازل مسکونی و مخروبه به دور از هر گونه شرایط بهداشتی اقدام به عرضه قلیان می کردند، پلمب شد.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، مهدی رفیعی اظهار داشت: بازرسان واحد بهداشت محیط مرکز بهداشت شماره یک اصفهان در راستای طرح مبارزه با مواد دخانی و عرضه قلیان در اماکن عمومی اقدام به شناسایی و پلمب دو باب چایخانه مخفی و زیرزمینی کردند.

وی بیان داشت: کارشناسان بهداشت محیط با همکاری پلیس اطلاعات و امنیت شهر اصفهان و اخذ دستور قضایی از دادستان، دو باب چایخانه که در منازل مسکونی و مخروبه به دور از هر گونه شرایط بهداشتی اقدام به عرضه قلیان می کردند، را پلمب کردند.

مسئول بهداشت محیط مرکز بهداشت استان اصفهان ادامه داد: در این اقدام بیش از یکصد قلیان و ۳۰ جعبه تنباکو معسل کشف و توقیف شد و متصدیان متخلف این دو محل به همراه صورتجلسات مربوط و پرونده به مراجع قضایی ارجاع شدند.

وی همچنین از کشف و توقیف ۲۵۰ کیلوگرم مواد غذایی غیر بهداشتی در یک واحد قنادی خبر داد و افزود: در حین بازرسی و کنترل مواد اولیه آن به مرباهای فاسد و کپک زده، مغز بادام زمینی دارای رنگ غیر مجاز و ژله های فاسد با مقادیر فوق برخورد کرد که توسط متصدی قنادی نگهداری شده و در آستانه مصرف برای تولید شیرینی بود.

رفیعی ادامه داد: بازرسان ما به منظور انجام اقدامات قانونی ضمن تنظیم صورتجلسه، مبادرت به توقیف و جمع آوری اقلام مذکور کردند.

وی گفت: به منظور پیگیری های آتی پرونده این محل به مراجع ذی صلاح قضایی ارجاع داده شد.

 

46

 

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 717363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =