تسنیم نوشت:رئیس‌جمهور آمریکا از اظهارات نماینده این کشور در سازمان ملل متحد در حمایت از زنانی که او را به مفاسد جنسی متهم کرده‌اند از او خشمگین شده است.

گزارش‌ها حاکی است «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا از اظهارات «نیکی هیلی»، نماینده این کشور در سازمان ملل متحد در حمایت از کسانی که وی را به مفاسد جنسی متهم کرده‌اند خشمگین است.

نیکی هیلی در یک مصاحبه تلویزیونی در واکنش به ادعاهای زنانی که گفته‌اند ترامپ آنها را مورد آزار جنسی قرار داده گفته بود: «بایستی حرف آنها را شنید و به مسئله آنها رسیدگی کرد.»

نماینده آمریکا در سازمان ملل متحد در ادامه با اشاره به افشاگری‌های مطرح‌شده در زمان انتخابات درباره رفتارهای جنسی نامناسب ترامپ با زنان گفت: «و من فکر می‌کنم ما حرف‌های این زنان را قبل از انتخابات هم شنیدیم.»

هیلی همچنین گفت: «من فکر می‌کنم که هر زنی که احساس می‌کند به حقوق او تجاوز شده یا با او رفتار نامناسبی صورت گرفته، کاملاً حق دارد که به صراحت صحبت کند.»

دو منبع اگاه در گفت‌وگو با آسوشیتدپرس گفته‌اند اظهارات نیکی هیلی، ترامپ را خشمگین کرده است.

در روزهای گذشته، بعد از شدت گرفتن موج افشاگری‌های گسترده قربانیان آزارهای جنسی علیه مقام‌های سیاسی و چهره‌های سرشناس در آمریکا و سایر نقاط دنیا، چند زن تجربیات خود را درباره تعرض جنسی ترامپ افشا کرده و خواستار تحقیق کنگره درباره آن  ادعاها شده‌اند. چند نماینده کنگره از ترامپ خواسته‌اند استعفا کند.

49310

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 736377

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =