۰ نفر
۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۰۴

تیم والیبال شهرداری تبریز از زمان حضور خود در رقابت های لیگ برتر و دسته یک، تمام بازی های خود را در سالن شهید اقدمی برگزار می کند در حالی که این سالن مشکلات عدیده ای را به همراه دارد که باید مورد توجه جدی مسوولان ورزشی قرار گیرد.

 وحید پوررضوی: رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور طبق تقویم ورزشی از 16 مهر ماه آغاز شده است و تیم والیبال شهرداری تبریز نیز به عنوان نماینده آذربایجان شرقی در این رقابت ها حضور دارد.

خوشبختانه این تیم موفق شده است در 3 هفته ابتدایی رقابت ها با برتری مقابل حریفان خود، عملکرد مناسبی نشان داده و در جایگاه دوم جدول قرار بگیرد که بسیار مسرت بخش می باشد.

هفته سوم این رقابت ها نیز چهارشنبه هفته گذشته در سالن شهید اقدمی تبریز پیگیری شد و تیم شهرداری موفق شد با نتیجه 3 بر یک مقابل نماینده گنبد به برتری رسیده و سومین پیروزی خود در فصل جاری را جشن بگیرد.

اما واقعیت این است که تیم والیبال شهرداری تبریز از زمان حضور خود در رقابت های لیگ برتر و دسته یک، تمام بازی های خود را در سالن شهید اقدمی برگزار می کند در حالی که این سالن مشکلات عدیده ای را به همراه دارد که باید مورد توجه جدی مسوولان ورزشی قرار گیرد.

یکی از مشکلات اصلی این سالن، عدم کفپوش مناسب برای بازی های والیبال است که در سال های اخیر مشکلات و مصدومیت های متعددی را برای بازیکنان تیم های مختلف ایجاد کرده است، به طوری که مسوولان باشگاه شهرداری تبریز سال گذشته اعلام کردند در صورت بازسازی کفپوش سالن پورشریفی، این تیم بازی های خانگی خود را سالن مذکور انتقال خواهد داد، ولی متاسفانه تاکنون هیچ اقدامی برای بازسازی کفپوش این سالن نشده و سالن شهید اقدمی همچنان میزبان بازی های خانگی شهرداری تبریز در لیگ برتر می باشد.

همچنین یکی دیگر از مشکلات اصلی سالن شهید اقدمی، عدم جایگاه مناسب برای خبرنگاران رسانه های گروهی است که در سال های اخیر مشکلات بسیاری را برای خبرنگارانی که برای پوشش رقابت های لیگ برتر والیبال در این سالن حضور می یابند ایجاد می کند که با اظهار تاسف، مسوولان هیات والیبال استان هیچ اقدامی برای رفع این مشکل نیز به عمل نیاورده است.

به طور مثال، در بازی هفته گذشته تیم والیبال شهرداری تبریز، خبرنگارانی که برای پوشش خبری این مسابقات در سالن شهید اقدمی حضور یافته بودند به دلیل نبود امکانات ابتدایی نظیر صندلی، مدتی را به صورت سرپا در فضای سالن به کار خبری خود پرداخته و مسوولان این سالن نیز بدون توجه به این مسئله، به کار خود ادامه می دادند!

زیرا جایگاهی که در سالن شهید اقدمی به اسم خبرنگاران موجود است در سال های اخیر در اختیار صداوسیما قرار گرفته و گزارشگر و کارشناس برنامه مربوطه در این مکان به کار خود می پردازند و سایر خبرنگاران اجازه حضور در این مکان ویژه را ندارند.

لذا اگر روند موجود تداوم یافته و توجه مسوولان مربوطه به خبرنگار صداوسیما ارجح تر از سایرین باشد عدم حضور خبرنگاران رسانه های ورزشی در بازی های آتی و تحریم پوشش خبری دور انتظار نخواهد بود!

 

۴۶
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 719605

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =