واحدهای فناوری از معافیت‌های مالیاتی و مزایای مناطق آزاد برخوردار هستند

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل گفت: پارک علم و فناوری استان با اینکه مدت زمان زیادی از تشکیل آن در استان نگذشته است حمایت‌های مادی و معنوی ویژه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان استان داشته است.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ عبدالقیوم قلی پور اظهار کرد: پارک علم و فناوری استان با اینکه مدت زمان زیادی از تشکیل آن در استان نگذشته است حمایت‌های مادی و معنوی ویژه‌ای از شرکت‌های دانش‌بنیان استان داشته است.

وی گفت: رویکرد ما در زمینه تولیدات شرکت‌های دانش‌بنیان و صادرات محصولات آنها کاملا فرا استانی و فرا ملی است که تحقق این امر نیازمند حمایت بیشتر مسؤولان است.

رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل بیان کرد: حمایت‌های ما در خصوص بسیاری از هزینه‌های شرکت‌های دانش‌بنیان ادامه دارد که در این زمینه ۵۰ درصد از بسیاری از این شرکت‌ها و در‌ برخی موارد ۱۰۰ درصد هزینه‌های این مجموعه‌ها بر عهده پارک می‌باشد.

قلی‌پور ادامه داد: نمایشگاه دستاوردهای پژوهشی، فناوری و فن بازار از ۵ تا ۹ آذر ماه و در هفته پژوهش به منظور توانمند سازی شرکت‌های دانش بنیان در استان برگزار خواهد شد.

وی افزود: طبق قانون واحدهای فناور و شرکت‌های زیر مجموعه پارک‌های علم و فناوری از معافیت‌های مالیاتی و مزایای مناطق آزاد برخوردار هستند و این مساله می‌تواند باعث رشد و شکوفایی هرچه بیشتر این واحدها و افزایش اشتغالزایی در این حوزه باشد.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 727293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =