خراسان نوشت : روز گذشته دفتر نماینده ولی فقیه در استان با انتشار بیانیه ای ضمن حمایت از تحصن صورت گرفته مواردی را برای تنویر افکار عمومی متذکر شد .

 در این بیانیه آمده است که بنا بر درخواست های مکرر مردم شریف استان مبنی بر شفاف سازی جریان سفر آقایان «مقیمی» و «شوشتری »قائم مقام وزیر و رئیس حراست وزارت کشور توضیحات ذیل را تقدیم می دارد. روز گذشته از طریق معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری خراسان جنوبی طی تماسی با دفتر نماینده ولی فقیه، از سفر نمایندگان محترم وزیر کشور به بیرجند خبر دادند و درخواست دیدار با آیت ا... «عبادی» نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی را مطرح کردند. بنا بر این اطلاعیه، در جریان این درخواست آیت ا... عبادی اعلام کرد هدف از سفر نمایندگان وزیر کشور رسیدگی به درخواست های تحصن کنندگان و معترضین است و می طلبد قائم مقام وزیر کشور در ابتدا به دیدار متحصنین و نمایندگان آنان (امامان جمعه حاضر در تحصن) بروند و در جریان موضوعات و مسائل مد نظر آنها قرار گیرند.
نماینده ولی فقیه در استان در ادامه تأکید کرد: پس از برگزاری نشست قائم مقام وزیر کشور با متحصنین و دریافت گزارش این دیدار، آمادگی دارم با نمایندگان وزیر کشور به همراه امامان جمعه و طلاب (انتخاب امامان جمعه و طلاب برای حضور در این نشست بر عهده سخنگوی متحصنین گذاشته شد.) نشستی برای استماع مطالب طرفین داشته باشم. این بیانیه می افزاید بر همین اساس صبح روز جمعه(٢٠ اسفندماه)، نشستی با قائم مقام وزیر و رئیس حراست وزارت کشور در دفتر نماینده ولی فقیه به اتفاق جمعی از امامان جمعه و طلاب برگزار شد و در این نشست نیز نماینده متحصنین و جمعی از امامان جمعه به بیان مسائل کنونی استان پرداختند.
در این نشست نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در سخنانی خطاب به نمایندگان وزیر کشور بیان کرد:« بنده می خواستم که نظرات گفته شود و به جمع بندی نیز برسد، همانطوری که در صحبت ها مطرح شد باید در اینجا به نتیجه برسیم و اگر به نتیجه نرسیدیم؛ شما با مسئولیتی که تشریف آوردید و زحمتی که کشیدید، این آقایان معظم(ائمه محترم جمعه) که یک نظر شخصی ندارند و هر کدام از یک شهرستان آمدند و وقتی که برگردند از آنها می پرسند نتیجه چه شد؛ جمع کردن آن کار دشواری است، هر تدبیری که دارید یا با وزیر کشور تماسی بگیرید و یا باهم مشورت کنید تا به یک نتیجه برسید؛ تا اینها وقتی به شهرستان برمی گردند بگویند چکار کرده اند؛ اینها شخص نیستند اینها افکار عمومی شهرستان به آنان گره خورده است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 645103

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =