مهر نوشت؛ رئیس هیئت تکواندوی استان قم از اعزام محمد صفایی، تکواندوکار ملی پوش قم به مسابقات G1 قزاقستان خبر داد.

محمد جمشیدی با اعلام خبر فوق، گفت: محمد صفایی تکواندوکار جوان قمی سرانجام در فهرست نهایی نفرات اعزامی تیم ملی تکواندوی کشورمان به مسابقات G۱ قزاقستان قرار گرفت.

وی افزود: صفایی یکی از نفرات شایسته تکواندوی قم است که در دسته منهای ۶۸ کیلوگرم رقابت می‌کند و چشم امید تکواندوی قم به این ورزشکار و یکی دو چهره جوان دیگر است و امیدواریم با ظهور و پرورش این ستاره‌ها بتوانیم در آینده نزدیک در رویدادهای آسیایی و جهانی نماینده داشته باشیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم گفت: تیم ملی تکواندوی ایران قرار است در مسابقات بازی‌های کشورهای اسلامی در جمهوری آذربایجان رقابت کند و تیم ملی پیش از اعزام به این مسابقات در رقابت‌های معتبر جی وان قزاقستان به میدان می‌رود.

جمشیدی بیان داشت: محمد صفایی روز گذشته همراه با کاروان تیم ملی عازم ترکیه شد تا از طریق این کشور راهی آلماتی قزاقستان شود و امیدواریم حضور وی در این رویداد بزرگ فرصت خوبی برای تجربه اندوزی این تکواندوکار جوان باشد.

وی عنوان کرد: صفایی عضو تیم ملی تکواندوی دانشجویان نیز هست و ما امیدواریم پس از دوران سید محمد رفیعی که یکی از بهترین تکواندوکاران تاریخ تکواندوی استان قم بوده است بتوانیم چهره‌های جدید و باانگیزه‌ای به جامعه تکواندوی ایران معرفی کنیم.

رئیس هیئت تکواندوی استان قم تصریح کرد: حضور بیژن مقانلو به عنوان مربی جدید تیم تکواندوی استان قم و کسی که مسئولیت تیم ملی در المپیک را بر عهده داشته بدون شک می‌تواند نقشی مهم و کلیدی در آینده تکواندوی قم ایفا کند.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 656925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =