صندوق حمایت از قهرمانان نوشت:مدیرعامل صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور می‌گوید:«قسط اول معوقات مستمری بگیران به‌زودی پرداخت می‌شود.»

محمد جمشیدی با بیان اینکه هدف صندوق خدمت‌رسانی، حفظ شان و بالابردن جایگاه پیشکسوتان و قهرمانان کشور است، اظهار کرد: هفته‌ گذشته در جلسه هیات امنای صندوق با دستور مستقیم دکتر سلطانی‌فر، وزیر محترم ورزش و جوانان حقوق پایه‌ی بالای 98 درصد از مستمری بگیران عضو صندوق افزایش پیدا کرد؛ مستمری بگیرانی که از 35 هزار تومان تا یک میلیون تومان حقوق ماهیانه دریافت می‌کردند. این افزایش حقوق شامل مستمری بگیرانی است که حقوق پایه آنها زیر یک میلیون تومان بوده است.

وی در ادامه گفت: حقوق فروردین ماه هفته گذشته با احتساب افزایش صورت گرفته به حساب مستمری بگیران واریز شد. همچنین چند ماه حقوق معوقه پیشکسوتان و قهرمانان مستمری بگیر صندوق وجود داشت که بخشی از آن به زودی با مساعدت دکتر سلطانی‌فر و آقازاده سرپرست معاونت توسعه منابع انسانى و پشتیبانى وزارت ورزش و جوانان پرداخت خواهد شد. 

جمشیدی با بیان این خبر که " قسط اول معوقات مستمری بگیران صندوق در اردیبهشت ماه پرداخت می‌شود" گفت: با توجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان در تلاش هستیم از این پس حقوق پیشکسوتان و قهرمانان بیستم هر ماه به حساب آنان واریز شود. از زمان به روی کار آمدن آقای آقا‌زاده مساعدت و تلاش‌های فراوانی از جانب ایشان صورت گرفته تا بتوانیم تسهیلات و خدمات خوبی به پیشکسوتان و قهرمانان پر افتخار کشور ارائه دهیم. ایشان همکاری و تلاش خوبی با صندوق حمایت دارند تا بتوانیم نظام‌دهی و سازمان‌دهی خوبی در پرداخت مستمری این عزیزان داشته باشیم. 

مدیر عامل صندوق با بیان اینکه "وزیر ورزش و جوانان نگاه حمایتی و توجه ویژه‌ای به پیشکسوتان و قهرمانان دارند" اظهار کرد: ایشان بارها در جلسات مختلف بر حل مشکلات تاکید کرده‌اند. امیدواریم با مساعدت‌های وزیر محترم ورزش و جوانان گام های بزرگی جهت برطرف کردن مشکلات و رفاه حال پیشکسوتان و قهرمانان ورزش برداریم.  

251 41

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 662695

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 11 =