استاندار چهارمحال و بختیاری از حضور حماسی مردم در انتخابات قدردانی کرد

استاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی از حضور پرشور و حماسی مردم برای شرکت در دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری و پنجمین انتخابات شوراها در استان قدردانی کرد.

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین در پیام قاسم سلیمانی دشتکی که نسخه ای از آن بامداد روز شنبه در اختیار این خبرگزاری قرار گرفت، آمده است: حضور گسترده، باشکوه و آگاهانه مردم متدین چهارمحال و بختیاری در انتخابات ریاست جمهوری و شوراها، نشان از عشق و علاقه به انقلاب اسلامی و پایبندی به نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی در ادامه افزود: این حضور گسترده مردم باعث مباهات، نماد اتحاد، انسجام و قدر شناسی از شهیدان، جانبازان، آزادگان، ایثارگران و اعتقاد عمیق و دلبستگی زیاد به مکتب اسلام بوده که یاس و ناامیدی دشمنان اسلام را به همراه داشته است.
سلیمانی دشتکی ادامه داد: اینک که به فضل الهی انتخابات با حضور گسترده مردم برگزار شد، پشتوانه محکمی برای نظام است تا با تمام توان در پیشبرد اهداف کشور و استان گام برداریم.
استاندار چهارمحال و بختیاری در این پیام تصریح کرد: قدرشناس، همکاری و همراهی شما مردم در پیشبرد اهداف عالی کشور و استان هستیم و امنیت، آرامش و امید را ناشی از همراهی و همکاری شما با دولت تدبیر و امید دانسته و آن را بزرگترین سرمایه دولت در رفع مسائل و مشکلات و پیشرفت و ترقی کشور می شناسیم.
وی در پایان این پیام آورده است: با تشکر و سپاس خداوند متعال اینجانب به عنوان خدمتگزاری کوچک از همت بلند و حضور گسترده و با شکوه تمامی اقشار جامعه در این دوره از انتخابات صمیمانه قدردانی می نمایم.
انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری، پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا روز جمعه 29 اردیبهشت همزمان در سراسر کشور برگزار شد.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667396

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =