نتایج انتخابات ریاست جمهوری در استان همدان به تفکیک شهرستانها

۹۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر در دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در استان همدان شرکت کردند/ بیش از ۷۳ درصد از مجموع یک میلیون و ۲۸۸ هزار نفر، واجدین شرایط رأی دادن در این دوره شرکت کردند.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از همدان ؛ دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۹ اردیبهشت ماه برگزار و براساس اطلاعات جمع آوری شده ۹۴۹ هزار و ۱۰۸ نفر در استان همدان آرای خود را به صندوق‌ انداختند.

براین اساس در شهرستان همدان حسن روحانی ۱۷۰ هزار و ۶۹۶ رای، سید مصطفی میرسلیم ۵ هزار و ۵۶۷ رای، سیدابراهیم رئیسی ۱۵۶ هزار و ۳۶۳ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا دو هزار و ۲۰۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان ملایر نیز حسن روحانی ۶۵ هزار و ۹۲۹ رای، سید مصطفی میرسلیم ۲ هزار و ۲۸۵ رای، سیدابراهیم رئیسی ۷۱ هزار و ۲۳۹ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۸۰۸ رای کسب کرده اند.

در شهرستان نهاوند حسن روحانی ۴۳ هزار و ۹۳۲ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۴۰۳ رای، سیدابراهیم رئیسی ۵۲ هزار و ۵۷۶ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۵۶۳ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان تویسرکان نیز حسن روحانی ۲۹ هزار و ۴۶ رای، سید مصطفی میرسلیم ۸۶۳ رای، سیدابراهیم رئیسی ۳۱ هزار و ۱۱۳ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۶۷۳ رای کسب کرده اند.

در شهرستان اسداباد حسن روحانی ۲۷ هزار و ۶۶۰ رای، سید مصطفی میرسلیم ۷۹۰ رای، سیدابراهیم رئیسی ۲۸ هزار و ۴۳۹ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۳۳۷ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان کبودراهنگ نیز حسن روحانی ۲۰ هزار و ۹۲۳ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۲۵۱ رای، سیدابراهیم رئیسی ۵۰ هزار و ۱۳۷ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۴۶۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان رزن حسن روحانی ۲۶ هزار و ۷۵۱ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۶۸ رای، سیدابراهیم رئیسی ۳۵ هزار و ۴۸۵ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۳۳۲ رای را به خود اختصاص دادند.

در شهرستان بهار نیز حسن روحانی ۲۳ هزار و ۵۱۸ رای، سید مصطفی میرسلیم یک هزار و ۱۰۴ رای، سیدابراهیم رئیسی ۴۵ هزار و ۴۸۲ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۴۴۹ رای کسب کرده اند.

در شهرستان فامنین حسن روحانی ۹ هزار و ۸۰۱ رای، سید مصطفی میرسلیم ۳۰۶ رای، سیدابراهیم رئیسی ۱۲ هزار و ۴۵۱ رای و سیدمصطفی هاشمی طبا ۱۶۸رای را به خود اختصاص دادند.

براین اساس و در جمع بندی نهایی در استان همدان دکتر حسن روحانی ۴۱۸ هزار و ۲۵۶ رای، سیدمصطفی میرسلیم ۱۴ هزار و ۶۳۷ رای، سیدابراهیم رئیسی ۴۸۳ هزار و ۲۸۵ رای و سیدمصطفی هاشمی‌طبا ۶ هزار و ۸ رای کسب کرده اند.

لازم به ذکر است، بعد از شمارش آرای انتخابات شوراهای اسلامی شهر همدان، تا به این لحظه ۱۱ نفر اعضا اصلی به شرح ذیل اعلام شد.

حمید بادامی نجات
حسین قره باغی
علی رحیمی فر
مسعود عسگریان
نرگس نورالله زاده
ابراهیم مولوی
مریم روانبخش
علی فتحی
کامران گردان
امید کاووسی
رضوان سلماسی

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 667690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =