خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم استان مازندران

استاندار مازندران در جلسه شورای معاونین استانداری مازندران از خلق حماسه بزرگ توسط مردم فهیم مازندران در پای صندوق های رای تقدیر و تشکر کرد و گفت : این حماسه موجب نشاط و امید در جامعه و مدیران خدمتگزار شده است .

به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران،ربيع فلاح جلودار افزود : مردم مازندران با مشاركت بيش از 90 درصدي در اين انتخابات ثابت كردند كه در عرصه تعيين سرنوشت و مشاركت سياسي در كشور پيشتاز و پيشگامند.
وي تاكيد كرد : مشاركت استان مازندران در دوازدهمين دوره انتخابات رياست جمهوري و پنجمين دوره انتخابات شوراي اسلامي شهر و روستا بي نظير بود به طوري كه جزء سه استان اول كشور در زمينه مشاركت است .
وي انتخاب مجدد حجت‌الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني را به عنوان رئيس جمهور دولت دوازدهم تبريك و تهنيت گفت و ادامه داد : موضوع اشتغال و رفع مشكلات اقتصادي مردم مهمترين اولويت ما بوده وخواهد بود و بايد براي اين موضوع اقدامات عملي و راهبردي صورت گيرد .
مقام عالي دولت در استان گفت : مردم عزيز ما با وجود مشكلات و كاستي هايي كه در بعضي امور شاهد هستند ولي با بزرگي و متانت و مسئوليت پذيري اينگونه در پاي صندوقهاي راي حضور مي يابند و با هوشمندي، اقتدار و عظمت نظام مقدس جمهوري اسلامي و جمهوريت نظام را به دنيا نشان مي دهند.

فلاح تصريح كرد: راي بالاي مردم به دكتر حسن روحاني بيانگر اميد و اعتماد مردم به اين دولت است و ما مسئولان وظيفه داريم مطالبات به حق مردم را دنبال كنيم و از لحظه لحظه زمان مسئوليت براي خدمت بي منت به اين مردم عزيز استفاده نماييم.
وي در پايان گفت: پيروز بزرگ اين انتخابات مردمند و همه وظيفه دارند به راي مردم احترام بگذارند و با همدلي و انسجام و وحدت در مسير مطالبات مردم گام بردارند.

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668046

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 0 =