تولید ماسک لایه بردار با عصاره های گیاهی / ارمغان شادابی و حفظ سلامت پوست

مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر، از تولید ماسک لایه بردار کربنی هربکس با عصاره های100 درصد گیاهی در این شرکت دانش بنیان خبر داد.

به گزارش خبرآنلاین لرستان- مدیر عامل شرکت داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر در گفتگو با خبرآنلاین گفت: این محصول غنی شده از آنتی اکسیدان های قوی طبیعی از جمله چای سبز، شیرین بیان و گل همیشه بهار و ...است.
دکتر حسین جهانگیر افزود: پـاکسازی منـافذ پـوست، از بین رفتن جوش های سرسیاه و جای جوش و از بین رفتن چربی اضافی پوست و آلودگی های سطحی از مهمترین ویژگی های این محصول است.
وی با بیان این که کربن فعال در بیان عامیانه به نام زغال معروف است ،افزود: این ماده به دلیل خواص آنتی باکتریال، ضد بو و ضد عفونی کننده از دیرباز مورد توجه بوده است.
دکتر جهانگیر ادامه داد: پودر کربن فعال در صنعت پزشکی برای جذب مواد سمی کاربرد دارویی دارد که در این محصول نیز با توجه به قدرت جذب بالای آن، چربی های اضافی پوست و هرگونه آلودگی های محیطی و گرد و غبار را به خود جذب می کند.
مدیر عامل شرکت تحقیقاتی تولیدی و دانش بنیان داروسازی بهداشتی دکتر جهانگیر با اشاره به این که زغال فعال به این منافذ اتصال یافته و مانع اتصال این مواد آلوده به پوست می شود، اظهار داشت :همچنین این ماده با لایه برداری سلول های مرده ی پوست، پوستی شاداب و جوان برای شما به ارمغان می آورد.
دکتر جهانگیر گفت: ماسک لایه بردار کربنی هربکس علاوه بر استفاده از کربن به عنوان یکی از مواد مؤثره، با به کارگیری عصاره های نظیر چای سبز و شیرین بیان به دلیل ترکیبات پلی فنل و خواص آنتی اکسیدانی قوی آنها موجب روشن شدن پوست می شود.
وی افزود: مهم ‌ترین و قوی‌ترین آنتی ‌اکسیدان چای سبز ترکیبی به نام اپی‌گالوکاتچین‌گالات موسوم به EGCG می‌باشد که در مبارزه با رادیکال های آزاد و در نتیجه جلوگیری از سرطان پوست و همچنین در درمان و پیشگیری از آکنه مؤثر می باشد.
دکتر جهانگیر ادامه داد : استفاده از عصاره شیرین بیان به عنوان یک عنصر طبیعی در فرمولاسیون ماسک لایه بردار کربنی هربکس، به دلیل ترکیبات ساپونین معروف به (glycyrrhizic acid) و فلاونوئیدها، باعث روشن شدن و درمان لک های پوستی که به علت نور مستقیم آفتاب، عوارض ناشی از بارداری و یا مصرف برخی داروها ایجاد می شوند باعث کنترل ملانین پوست گشته و از ایجاد لک و کک و مک جلوگیری می کند.

 

48

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668858

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =