در دوم خرداد، پربازدیدترین اخبار را مرور می‌کنیم با خبرهایی از مجلس و شورای شهر تهران.

در سرویس سیاسی پربازدیدترین و مهمترین خبر روز به دیدار روحانی با رهبر انقلاب بعد از پیروزی در انتخابات ریاست‌جمهوری اختصاص داشت. همچنین محتویات اولین نطق مجلس بعد از پیروزی روحانی و درخواست برای بازنگری در قانون اساسی بازدید بسیار زیادی داشت. در این سرویس رقابت بین یک اصولگرا و یک مدیراحمدی نژاد بر سر کرسی مجلس در اصفهان هم جالب توجه بود.

در سرویس اقتصادی مردم در پربازدیدترین خبر، نظر دادند قانون مالیات بر ارزش افزوده چه تاثیری بر زندگی و کار گذاشت؟ همچنین در این سرویس احتمال توقف تولید ۴ خودرو تا پایان سال آینده بازدید زیادی داشت و اعلام نرخ جدید برای صدور هر برگ دسته چک هم جالب توجه بود.

در سرویس فرهنگ و هنر گفته‌های خواننده زیرزمینی پربازدید شد. امیر تتلو گفت: ما به حرمت بزرگِ مشهد کنسرت برگزار نکرده و نمی‌کنیم! در این سرویس آنچه در مراسم چهلم عارف لرستانی گذشت هم بازدید زیادی داشت. تکذیب شایعه‌ای دیگر درباره جمشید مشایخی هم خواهان زیادی یافت.

در سرویس جامعه، پربازدیدترین اخبار به ماجراهای امروز شورای شهر تهران اختصاص داشت. مجتبی شاکری، عضو اصولگرای شورای شهر گفت: نمی‌توان باورکرد یک لیست کرسی‌ها را با اکثریت قاطع از آن خود کند! همچنین مجادله چمران و حافظی درباره طرح حفاظت از باغات تهران پربازدید بود تا او باز هم ترک خدمت معاونان شهردار را تکذیب کند و بگوید: اعتراض ما به خاطر راه‌یابی به شورای پنجم نیست!

در سرویس بین‌الملل اعلام شد فرانسه خواستار گفتگو با ایران است. همچنین در این سرویس لیست هدایای گرانبهایی که عربستان به ترامپ داد بسیار پربازدید بود. ماجرای جالب دیگر از سفر رئیس جمهور آمریکا به عربستان این بود که عرب‌ها ترامپ را خسته کردند، ایوانکا جای پدر سخنرانی کرد!

در سرویس طنز هم آخرین سلفی عباس جدیدی در شورای شهر پربازدیدترین تصویر خنده‌دار بود.

57231

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 668932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 7 =