در سوم خرداد و سالروز بازگشت خرمشهر به دامان مام میهن، اخبار پربازدید به انتخابات میان دوره‌ای مجلس از حوزه انتخابیه اصفهان، اختصاص داشت.

در سرویس سیاسی گزارشی درباره سرنوشت بازندگان انتخابات؛ از خانه‌نشینی تا حضور در سایه بازدید زیادی به همراه داشت. پس از آن، عنوان شد روحانی به مشهد رفت و قائم‌مقام ابراهیم رئیسی به استقبال رئیس‌جمهور آمد. درباره انتخابات میان دوره ای  در اصفهان گزارشی نشان داد ۱۷۰هزار رای باطل شده؛ حسن کامران را به پارلمان دهم رسانده است!

در سرویس اقتصادی عنوان شد کمپانی های رنو و پژو ناجی قطعه سازان ورشکسته شده اند. همچنین در این سرویس مناطقی که اجاره خانه زیر یک میلیون در تهران است، لو رفت. در گزارش دیگر این سرویس عنوان شد امید به نفت بازگشت.

در سرویس فرهنگ و هنر ضرب و شتم غلامرضا صنعتگر در بندرعباس باعث شد تا مردم نگران این خواننده جنوبی شوند. در این سرویس  شایعه استعفای رییس صدا و سیما هم تکذیب شد و همچنین طناز طباطبایی و منیر قیدی در کافه خبر گفتگوی جانداری را انجام دادند.

در سرویس جامعه، استان‌های دارای بالاترین و پایین‌ترین نرخ باسوادی معرفی شد و پربازدیدترین خبر لقب گرفت. آغاز به کار کمپینی برای انتخاب یک شهردار غیرسیاسی از جامعه علمی هم توانست نگاه مخاطبان را به خود جلب کند و آخوندی، وزیر راه هم در اظهارنظر پربازدیدی ضمن تکذیب شهردار شدن خود گفت: شهرداری که قانون بفروشد اگر از هر انگشتش طلا هم بریزد، فاقد ارزش است!

در سرویس بین الملل بالاخره عامل حمله انتحاری به سالن کنسرت شهر منچستر معرفی شد. در این سرویس همچنین تکذیب اظهارات منتسب به امیر قطر درباره ایران پربازدید بود. واقعیت این است که انتشار فایل صوتی از امیر سابق قطر بر ضد عربستان جنجال برانگیز شده و روابط اعراب حاشیه خلیج فارس را با یکدیگر تیره کرده است.

در سرویس فناوری اطلاعات هم عنوان شد طی یک دهه آینده گردشگران سرزمین صحرا و آفتاب سوزان خاورمیانه، شاهد استقرار ربات‌های پلیس در دبی خواهند  بود.

در سرویس طنز هم مردم از شنیدن نقل قول رئیس معترض شورای شهر از خنده غش کردند چون چمران پس از درخواست بازشماری آرای خود گفت: نشمرین داره کم می‌شه!

5723

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 669273

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • بی نام IR ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۳
    10 0
    غیر معمول نیست سابقه داشته