در خلاصه داستان «همشهری» که پیش‌فروش آن آغاز شده، آمده است: «بحران اقتصادی آن قدر بر فرشاد مسلط شده که ناچار می‌شود به رابطه‌ای عاشقانه پایان دهد.»

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، پیش‌فروش نمایش «همشهری» به نویسندگی و کارگردانی مازیار ملکی با تخفیف ۵٠% آغاز شد.

این نمایش که با بازی سیدپویا بیکی از روز دوشنبه ۲۹ خرداد (ساعت ۱۸) در تالار مولوی روی صحنه می‌رود، به زندگی مرد جوانی به نام فرشاد می‌پردازد. فرشاد از پیدا کردن شغلی مناسب ناامید شده و بحران اقتصادی تا حدی بر او مسلط گشته که او را ناچار می‌کند به رابطه‌ای عاشقانه که روزی رویاهای زیبایی برایش می‌دید، پایان دهد اما در نقطه پایان، کیمیا، نامزد او راهی نرفته را پیش پای فرشاد می‌گذارد و از او می‌خواهد یک آگهی در روزنامه همشهری منتشر کند....

در این نمایش ۷۵ دقیقه‌ای بازیگرانی چون فرانک کلانتر، حمید نقره‌دوست، مسعود رهنما، علی فرجام‌فر، علی‌رضا کربلایی، سعیده آجرلی، فریده سپاه‌منصور، بهنام شرفی و وحید نفر با حضور صوتی خود به کارگردان یاری می‌رسانند.

از دیگر عوامل این نمایش می‌توان به مسعود جورسرا (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، مهلا معصومی‌نژاد (منشی صحنه)، آلما گشتاسب (طراح لباس)، نسیم بیک‌زاده (طراح گریم)، علی اکبری (طراح پوستر و بروشور)، مصطفی سالم (سرپرست دکور و ساخت آکسسوار)، گروه هنری سینه‌راما (ساخت تیزر)، محمد محمدپور (عکاس)، گروه تئاتر مارکت (تبلیغات) و امیر پارسیان‌مهر (روابط عمومی) اشاره کرد.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677473

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 2 =