۰ نفر
۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۰
پیچیدن «نوای اسرارآمیز» اشمیت در پایتخت

نمایش «نوای اسرارآمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت از پنجم تیر در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می‌رود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، نمایش «نوای اسرارآمیز» نوشته اریک امانوئل اشمیت از روز دوشنبه پنجم تیر با کارگردانی ساقی عطایی در تماشاخانه پایتخت روی صحنه می‌رود.

 ساقی عطایی، کارگردان این نمایش، سابقه فعالیت و دستیاری کارگردانانی چون علیرضا نادری، محمد یعقوبی، اصغر دشتی، رضا گوران، نیما دهقان، یاسر خاسب، نادر برهانی‌مرند، کوروش نریمانی، مسعود رایگان و ... را داشته و این متن را در سال 94 با خوانش وحید آقاپور، هومن کیایی و معصومه اردستانی نمایشنامه‌خوانی کرده است. وحید آقاپور و هومن کیایی در اجرای صحنه‌ای این نمایش نیز حضور دارند.

امیرسپهر تقی‌لو به عنوان مدیر تولید و تهیه با این نمایش همکاری دارد و طراحی صحنه و لباس آن هم به عهده آتوسا قلم‌فرسایی است. روزبه حسینی، محمدصادق زرجویان و لعیا خرامان نیز به ترتیب به عنوان طراح نور، عکاس و طراح گرافیک و طراح گریم این نمایش فعالیت می‌کنند.

دیگر عوامل این نمایش نیز عبارتند از مهدیه اکبری (دستیار کارگردان و برنامه‌ریز)، شیرین آقازاده (منشی صحنه)، یونس نوروزی (مدیر صحنه)، صادق وفایی (مسئول امور رسانه‌ای)، ایلیا شمس (تبلیغات مجازی) و رحمان حسینی، احمد نجفی، سعید زارع‌محمدی و فرید میرطاهری (اعضای گروه تهیه‌کنندگان).

نمایش «نوای اسرارآمیز» به کارگردانی ساقی عطایی از روز دوشنبه پنجم تیر از ساعت 19 در تماشاخانه پایتخت (کنش معاصر سابق) اجرا می‌شود.

 

57242

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677513

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =