۰ نفر
۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۱:۴۹

باهدف توسعه زیرساخت‌های ورزشی، تمامی سالن‌های ورزشی استان تا پایان سال جاری بازسازی می‌شوند.

به گزارش خبرگزاری خبر آنلاین از اردبیل؛ ایوب بهتاج در نشست مشترک با هیئت‌های ورزشی اردبیل تصریح کرد: تاکنون دو سالن رضازاده و شهید آسمانی مطابق با استانداردهای جهانی بازسازی شده است.

وی افزود: بازسازی کف دو سالن رجایی و پورسیف نیز آغاز شده و ما در نظر داریم تمامی سالن‌ها را تا پایان سال بازسازی کنیم.

وی تأکید کرد: علاوه بر این چمن سالن تختی نیز به صورت کامل تعویض شده و چمن ویژه در این مجموعه اجرا می‌شود.

مدیرکل ورزش و جوانان استان تأکید کرد: بی‌شک بازسازی سالن‌ها باهدف صرف تمرینات فوتسال نیست و لازم است هیئت‌های ورزشی در سالن‌ها فعالیت‌های خود را ارتقا بخشند.

بهتاج همچنین به ضرورت ارائه تقویم ورزشی از سوی هیئت‌ها تأکید کرد و گفت: تقویم هیئت‌های ورزشی می‌بایست در سه ماهه نخست سال تکمیل و ارسال شود.

وی با بیان اینکه برخی هیئت‌ها در رتبه‌بندی سال گذشته به نسبت سال ۹۴ با افت محسوس همراه هستند، اضافه کرد: انتظار داریم این گروه از هیئت‌ها نسبت به عملکرد خود بازنگری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به ضرورت بازنگری در لیست ورزشکاران اعزامی به مسابقات آسیایی جاکارتا تأکید کرد و گفت: هر چند گمان می‌شود نزدیک به هشت ورزشکار بتوانند شرایط حضور در مسابقات را داشته باشند، اما لیست ۵۳ نفری ارائه شده است.

به گفته بهتاج عمده هدف اداره کل ورزش و جوانان استان شناساندن ورزش اردبیل و توسعه توریسم ورزشی است و در این راستا هیئت‌ها می‌بایست مشارکت داشته باشند.

وی تأکید کرد: در هفته آینده کمپ تیم ملی در سرعین با مشارکت ۱۵۰ میلیارد تومانی بخش خصوصی کلنگ زنی می‌شود که می‌تواند تحول قابل‌توجهی را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همچنین به پتانسیل اردبیل برای راه‌اندازی رشته‌های دوچرخه‌سواری، تمرینات هوازی و اسکیت استقامت در شورابیل اشاره کرد و گفت: لازمه تحقق این مهم ممنوع شدن تردد خودرو در این منطقه گردشگری است.

بهتاج همچنین به راهپیمایی ورزشکاران در روز قدس اشاره کرد و گفت: راهپیمایی ساعت ۱۰:۳۰ از مقابل استادیوم تختی آغاز می‌شود.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 677934

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =