نتیجه تحقیق و تفحص از باشگاه  فرهنگی ورزشی شهرداری روشن نیست

عضو شورای کلانشهر اراک گفت: نتیجه تحقیق و تفحص از باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری اراک روشن نیست و جهت اطلاع اعضا درصحن شورا قرائت نشده است.

به گزارش خبرآنلاین استان مرکزی ، اشرف بهادری در نشست صحن علنی شورای دوره چهارم اراک با انتقاد از این موضوع افزود: برای انجام این طرح و بررسی اسناد و مدارک ، ماه ها وقت گذاشته شد و به نتایجی هم رسیده اما هنوز بحث شفافی مطرح نشده است در حالی که باید مبنای تصمیم گیری و در راس توجه شورا باشد.
وی به ابهام در نحوه هزینه کرد بودجه 5 میلیارد و 700 میلیونی باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری در سال گذشته تاکید و بیان کرد: مشخص نیست این بودجه به چه شکل و کجا هزینه شده که اکنون با بیش از 2 میلیارد تومان بدهی مواجه شده و مطالبات تعداد زیادی از بازیکنان و پرسنل پرداخت نشده است.
این عضو شورای شهر اراک با بیان این سوال که چرا مبلغ برخی قراردادها بالاتر از بودجه ای پرداخت شده که شورا مصوب کرده است؟ ادامه داد: بحث باشگاه شهرداری اراک توسط سازمان بازرسی در حال بررسی است. نباید باز هم به شورا اخطار داده شود و در مورد اختصاص متمم بودجه برای پرداخت بدهی ها بر مبنای نتیجه گزارش تحقیق و تفحص عمل کنید.
بهادری گفت: برای برخی از اعضای شورا متاسفم که ناخ به نرخ روز می خورند و مقطعی رای می دهند. چرا سکوت می کنید و به دنبال لابی گری هستید و به هر روشی می خواهید یک مسئله ی غلط و مشکل دار را درست جلوه دهید ؟!
وی تصریح کرد: تا لحظه آخری که در پارلمان شهری حضور داریم باید خود را مسئول بدانیم و روشن و شفاف به تعهداتمان عمل کنیم. بیایید صادقانه کار کنیم و اشتباهاتمان را بپذیریم.

 

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 678878

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =